پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

تهیه 120 بسته معیشتی توسط هلال احمر لارستان برای توزیع بین نیازمندان

  ۱۲۰بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه، توسط جمعیت هلال احمر لارستان بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و…

 

۱۲۰بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه، توسط جمعیت هلال احمر لارستان بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ضمن حضور در جمعیت هلال احمر لارستان و بازدید از روند آماده سازی بسته‌های حمایت معیشتی به نیازمندان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر سازمانی مردم نهاد است، گفت: این نیروها در بسیاری از حوادث و بحرانها نقش به سزایی در کاهش مشکلات، دردها و رنج های مردم داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: امیدواریم این همت والا و همکاری مردم ولایت مدار با مسئولین در همه صحنه ها استمرار یابد تا از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.

زمانی رئیس جمعیت هلال احمر شعبه ویژه لارستان نیزدر حاشیه این بازدیدگفت: در این مرحله، ۱۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال یعنی هر بسته معیشتی بالغ بر چهار میلیون ریال است که از محل  اعتبارات جمعیت هلال احمر تهیه و بین آسیب دیدگان کرونایی و نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، روغن، عدس، قند، چای و رب گوجه فرنگی است که بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا شهرستان توزیع می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین