پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

بسیج منافع عمومی را بر خواسته های شخصی ترجیح می‌دهد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بسیج منافع عمومی را بر خواسته های شخصی ترجیح می‌دهد گفت: بسیج در بسیاری از بحران ها برای دفاع از انقلاب…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بسیج منافع عمومی را بر خواسته های شخصی ترجیح می‌دهد گفت: بسیج در بسیاری از بحران ها برای دفاع از انقلاب و ارزشهای والای اسلامی و انسانی گام برداشته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرماندار ویژه لارستان، جلیل حسنی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان؛ در سخنانی، فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در خصوص تشکیل بسیج در راستای دفاع مقدس، گرچه در ظاهر برای دفاع از حاکمیت سرزمینی دفاع از انقلاب و کشور شکل گرفت، اما پدیده‌هایی که در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، نوع‌دوستی، اخلاق‌مداری، گذشت و ایثار از دل آن بیرون آمد، به عنوان تفکر بسیجی در جامعه نهادینه گردید و الگوی نمونه ای را به جهان ارائه کرد که تجسم عینی ارزش های انسانی و اسلامی شد.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: این تفکر در کنار اشدا علی الکفار، آنچنان رحما بینهم را تعریف و تفسیر کردند و به آن جامعه عمل پوشاندند که تا امروز می‌بینیم در اکثر گرفتاریها، مشکلات، اتفاقات و حوادثی که برای مردم رخ می دهد به عنوان یاوران اصلی میدان دار اولیه همیاری و کمک به مردم هستند.

وی تصریح کرد: بسیج تفکری است که منافع جمع و منافع عمومی را بر خواسته های شخصی ترجیح می‌دهد و در همین راستاست که می‌بینیم سراسر دوران هشت ساله دفاع مقدس مملو از ایثار، از خودگذشتگی و همچنین فداکاری آگاهانه و داوطلبانه بسیجیان است.

حسنی در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شکر این تفکر به دوران هشت سال دفاع مقدس محدود نشد و از آن زمان نیز تاکنون تفکر ناب بسیجی و بسیجیان گرانقدر در همه حوزه های مرتبط با جامعه اسلامی منشا خدمات بیشماری گردیده‌اند و پویایی و فعال بودن خود را حفظ کرده‌اند.

معاون استاندار فارس اظهارکرد: امروزه بسیج در کنار دولت و مسئولان اجرایی تحول‌آفرین و تاثیرگذار در راستای خدمت به مردم و در بسیاری از بحران ها برای دفاع از انقلاب و ارزشهای والای اسلامی و انسانی گام برداشته است.

رئیس شورای تامین لارستان اضافه کرد: از پایان جنگ تاکنون نیز بسیج در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، سازندگی و امروزه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا بویژه در جمع آوری کمک های مومنانه، کنترل ها، و سایر جنبه های عملکردی در این یکسال، صادقانه عمل کار کرده، که امیدواریم این فرهنگ ناب که مربوط به زمان و مکان خاص نیست، با محوریت ولایت فقیه، بتواند منشا رشد و توسعه همه جانبه درکشور شود.

پیش از این نیز سرهنگ جاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان نیز به ایراد سخن پرداخت.در پایان نیز از جمعی پاسداران تجلیل به عمل آمد.

اضافه می گردد در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، بخشدار مرکزی، شهرداران و اعضا شوراهای اسلامی شهرهای لطیفی، خور و دهکویه و جمعی از دهیاران بخش مرکزی نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین