شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

هر ۲ هفته یک‌بار جلسه بررسی رفع مشکلات طرح ملی مسکن تشکیل می‌شود

مسئولان شهرستان لارستان در تلاش برای رفع موانع و مشکلات بر سر راه طرح اقدام ملی مسکن هستند تا اجرای این پروژه بدون هر مانعی به سرانجام برسد و شهروندان…

مسئولان شهرستان لارستان در تلاش برای رفع موانع و مشکلات بر سر راه طرح اقدام ملی مسکن هستند تا اجرای این پروژه بدون هر مانعی به سرانجام برسد و شهروندان بدون مسکن صاحب سرپناهی شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، برای رفع این مشکلات و تولید مسکن، مسئولان دست روی دست نگذاشته و دغدغه رفع معضلات حوزه مسکن و ایجاد سرپناه برای شهروندان بدون مسکن و مستاجران را دارند که به همین منظور جلسه رفع مشکلات و بررسی مسائل طرح ملی اقدام مسکن شهرستان، به ریاست جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور مهندس شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس برومند مدیر بنیاد مسکن شهرستان، معاونین و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی لارستان و جمعی از ادارات ذیربط در فرمانداری ویژه لارستان تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار ویزه لارستان در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان در خصوص رفع مشکلات طرح اقدام ملی مسکن گفت: این طرح موضوعی بسیار مهم محسوب می‌شود که همه باید برای تامین آن به صحنه بیاییم.

جلیل حسنی اظهار کرد: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی که در طرح اقدام ملی مسکن دخیل هستند، انتظار دارم به‌شخصه پیگیر این موضوع باشند و مسائل را به زیرمجموعه‌ها ارجاع ندهند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع اقدام ملی مسکن به لحاظ اینکه گره‌ای از مشکلات مردم باز می‌کند، بسیار مهم است؛ تصریح کرد: هر ۲ هفته یک‌بار جلسه بررسی مسائل و رفع مشکلات این طرح را تشکیل می‌دهیم و پیگیر موضوع هستیم، درخواست داریم خود مسئولان پیگیر این مهم باشند.

فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: کمیته مربوطه دستگاه‌های خدمات رسان تشکیل و نتیجه اقدامات این کمیته اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص تفاهمنامه و صورتجلسه‌ای امضا و زمان‌بندی داشته باشد و این اقدام با نظارت معاون عمرانی فرمانداری انجام شود.

وی گفت: در هر جلسه‌ای که در این خصوص تشکیل می‌شود، انتظار می‌رود گزارشی از اقدامات و پیشرفت‌ها ارائه شود.

تامین زمین یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های اصلی برای افرادی است که تاکنون صاحب‌خانه نشده‌اند، که خدا را شکر زمین ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان مشخص و به زودی تحویل بنیاد مسکن لارستان خواهد شد.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و رییس بنیاد مسکن شهرستان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

مسئولین در ادامه از برخی زمین های مشخص شده برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر لار نیز بازدید کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین