جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

اهدای ۱۹۲ جلد کتاب توسط مردم گراش به ندامتگاه مرکزی لارستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش گفت: ۱۹۲ جلد کتاب توسط مردم گراش به مناسبت هفته کتاب در پویش «همخوانی به زندانی» به بخش فرهنگی زندان لارستان اهدا شد….

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش گفت: ۱۹۲ جلد کتاب توسط مردم گراش به مناسبت هفته کتاب در پویش «همخوانی به زندانی» به بخش فرهنگی زندان لارستان اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان، «مهدی آیینه ‌افروز»، از اهدای کتاب به ندامتگاه مرکزی لارستان خبر داد و گفت: ۱۹۲ جلد کتاب توسط مردم گراش به کتابخانه این ندامتگاه به مناسبت هفته کتاب در پویش «همخوانی به زندانی» به بخش فرهنگی زندان لارستان اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش افزود: در مهر ۹۹ نیز ضمن بازدید از زندان لارستان با همراهی بنیاد فرهنگی «نوبهار» و موسسه فرهنگی و هنری «هفت‌برکه»، زمینه‌های همکاری فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا پویش «همخوانی با زندانی» اجرا شود.

وی از آمادگی انجمن‌های موسیقی و خوشنویسی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در زندان لارستان خبر داد و عنوان کرد: انجمن موسیقی گراش برای به برگزاری رویدادهای هنری در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برای زندانی‌ها آمادگی دارد و با کاهش محدودیت های کرونایی هفته ای یک جلسه کلاس خوشنویسی در زندان برگزار خواهد شد.

آیینه افروز اعلام کرد: مردم در کنار این پویش، هشت بازی شطرنج و منچ و یک هزار و ۵۵۳ ماسک نیز به زندانیان اهدا کرده اند.

وی ادامه داد: در پویش «همخوانی با زندانی» که مهر ۱۳۹۹ برگزار شد مردم کتاب‌های مازاد خود را برای توانمندی زندان به موسسه «هفت‌برکه» و بنیاد فرهنگی «نوبهار» هدیه دادند و ۳۷ جلد کتاب نیز توسط بنیاد فرهنگی «نوبهار» خریداری و به زندان اهدا شد و ۱۹۲ جلد کتاب اهدایی ۲۹ آبان‌ ۱۳۹۹ به کتابخانه زندان افزوده شده است.

«جواد بهزادی»، رئیس اداره زندان لارستان نیز اهدای کتاب به زندان را در پر شدن اوقات فراغت زندانیان و داشتن نقش مطلوب در بازپروری آنها موثر دانست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین