چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کارخانه آلیاژ فولادی و قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی جهرم راه اندازی می شود

مديرعامل و نايب رييس هيات مديره منطقه ویژه اقتصادی جهرم از احداث کارخانه فولاد آلیاژی و قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از…

مديرعامل و نايب رييس هيات مديره منطقه ویژه اقتصادی جهرم از احداث کارخانه فولاد آلیاژی و قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از خبر جهرم،‌ پيام فخرو در سخنانی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی با مسولیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و شهرستان جهرم به یکی از ۳۷ شهر دارای منطقه ویژه اقتصادی کشور پیوست و سنگ بنای توسعه این شهرستان رقم خورد.

وی گفت: پس از تامین زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، گاز ، فاضلاب و مخابرات و دیتا مدیریت مجموعه تصمیم به فراخوان خصوصی و هدفمند و اهلیت سنجی بهینه و کارآمد جهت جذب و حضور صنعتگران ملی و سرمایه گذار نموده است.

فخرو اظهار داشت:‌ بر همین اساس و به منظور توسعه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهرم، در جلسه‌ای مشترک، با دعوت از صنعتگر خوش سابقه بومی – ملی با حضور معاون وزیر و ریاست هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران احداث کارخانه فولاد آلیاژی مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت:‌علاوه برآن مقرر شد کارگروهی از متخصصان شرکت‌های بزرگ خودرو ساز کشور برای امکان سنجی تولید قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی جهرم تشکیل گردد، تا با مشارکت بخش خصوصی و ایدرو کارخانجات تولید قطعات و تجهیزات مهم خودرو در کشور، در این منطقه مهم و کلیدی کشور احداث و راه اندازی گردد.

فخرو در پایان بیان داشت: مذاکرات لازم جهت جذب و مشارکت با سایر سرمایه گذاران بزرگ جهرمی کشور در عرصه های مختلف با حمایت رضایی نماینده شهرستان جهرم و خفر؛ در حال انجام است که به زودی از ثمرات ارزشمند آن که موجب رونق، اشتغال و توسعه شهرستان خواهد شد بهره‌مند خواهیم بود.

 

میلادلارستان:‌امید است منطقه ویژه اقتصادی لار نیز که در مرحله تصمیم گیری و اظهار نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد هرچه زودتر به تصویب نهایی برسد تا شاهد شکوفایی در این منطقه نیز باشیم. رایزنی های اولیه در این خصوص با مسئولان ایمیدرو در روزهای گذشته از سوی نماینده مردم نیز انجام شده و امید است اقدامات اشتغال زا هرچه زودتر کلید بخورد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین