جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

تیم لارستان، در لیگ دسته یک هندبال کشور حریفان خود را شناخت

براساس قرعه‌کشی فصل جدید لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور، تیم لارستان در لیگ دسته یک هندبال در گروه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان، مسابقات فصل…

براساس قرعه‌کشی فصل جدید لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور، تیم لارستان در لیگ دسته یک هندبال در گروه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات فصل جدید لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور بنا به تصمیمات اولیه در دهه سوم آذرماه آغاز می‌شود که تیم لارستان به‌عنوان یکی از نمایندگان استان فارس در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

در مسابقات این فصل ۲۴ تیم حضور دارند که در چهار منطقه گروه‌بندی و به‌صورت متمرکز به رقابت خواهند پرداخت که از هر منطقه ۲ تیم به دور بعدی صعود می‌کنند.

براساس قرعه‌کشی انجام شده، تیم لارستان در گروه سوم با تیم‌های میناب، خرم آباد، دانشگاه آزاد حاتم یزد، لارستان، رعد پدافند تهران و آروین مهر شهر کرد هم‌گروه شده است.

تیم لارستان با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اداره ورزش و جوانان لارستان در فصل جدید این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد و برای حضور در لیگ از بازیکنان بومی و هندبالیست‌های برتر لارستانی استفاده خواهد شد که تمرینات آماده‌سازی این تیم در حال برگزاری است.

براساس قرعه‌کشی فصل جدید لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های نفت امیدیه، شهرداری جهرم، پاسارگاد شهرکرد، کرمانشاه، ثامن الحجج اراک و هیات هندبال بانه در گروه یک، تیم‌های بیرثانیه ارومیه، ایران‌زمین فردوس، فولاد مبارکه سپاهان ب، تخت جمشید مرودشت، سبزوار و قزوین در گروه دوم و تیم‌های درخشان کویر گرمسار، آریا ترکان مراغه، قنات زارچ، شهرداری ساوه، فراز بام خاییز دهدشت ب و بهنام زاهدان در گروه چهارم به رقابت خواهند پرداخت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین