شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پلمپ سه آرایشگاه زنانه متخلف در لارستان

سه آرایشگاه زنانه متخلف در لارستان پلمپ شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی…

سه آرایشگاه زنانه متخلف در لارستان پلمپ شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده با اشاره به گزارش های متعدد از تخلف برخی آرایشگاه های زنانه اظهارداشت: متاسفانه به رغم همه هشدارها و توصیه ها برای حفظ سلامت جامعه و کاهش فشار کاری کادر بهداشتی درمانی برخی بی ملاحظه به کار خود مشغولند و توجهی به سلامت مردم ندارند.

وی تصریح کرد: پس از تذکرهای بسیار به آرایشگرها و آرایشگاه ها با توجه به اینکه در وضعیت نارنجی این مشاغل باید تعطیل باشند و حق نوبت دادن به عروس ندارند اما باز هم برخی از آرایشگاه ها بی توجه به این مصوبات هم عروس گرفته و هم کارهای آرایشی خود را ادامه داده اند.

دکتر یگانه افزود: در پی گزارش هایی که به پلیس مردمی سلامت و معاونت بهداشتی رسید، ظهر پنج شنبه ۲۰ آذرماه تیمی از بازرسان و کارشناسان معاونت بهداشتی با حضور در برخی آرایشگاه ها سه آرایشگاه متخلف را پلمپ کردند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از آرایشگران نه تنها از پذیرش عروس امتناع نکرده بلکه در برخی موارد با حضور در منزل عروس در خانه امور آرایشی آن را انجام داده اند که این یک تخلف بزرگتر است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در این بازدید ها برخی از آرایشگرها در را بسته و باز نمی کردند که با همکاری نیروی انتظامی با آنان برخورد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین