چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کلنگ زنی احداث استخر سرپوشیده روستای باغ بخش صحرای باغ لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، کلنگ احداث استخر سرپوشیده روستای باغ بخش صحرای باغ لارستان به زمین زده شد. به…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، کلنگ احداث استخر سرپوشیده روستای باغ بخش صحرای باغ لارستان به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مهندس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، احمد علمدار بخشدار صحرای،احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، سید احمد قتالی امام جمعه عمادشهر، امام جمعه، دهیار و اعضا شورای اسلامی و جمعی از معتمدین و خیرین، کلنگ احداث استخر سرپوشیده روستای باغ بخش صحرای باغ لارستان به زمین زده شد.

این استخر قرار است در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال توسط دولت با مشارکت خیر طی دو سال احداث شود.

در حاشیه این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خواستار تسریع در اتمام طرح های ورزشی و احداث چمن مصنوعی روستاها شد.

جلیل حسنی در ادامه تصریح کرد: احداث استخر یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه بودکه با پیگیری های انجام شده، عملیات احداث آن به زودی آغاز خواهد شد.

مسوولین در ادامه از سالن ورزشی در حال احداث این روستا نیز بازدید کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین