پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

قدردانی خانواده جانبازِ شهید «شاه‌محمدی» از مردم و مسئولان لارستان

خانواده جانبازِ شهید «شاه‌محمدی» از مردم و مسئولان لارستان قدردانی کردند. به گزارش میلاد لارستان، خانواده جانباز شهید «مصطفی شاه‌محمدی» طی پیامی از حضور مردم و مسئولان لارستان در مراسم…

خانواده جانبازِ شهید «شاه‌محمدی» از مردم و مسئولان لارستان قدردانی کردند.

به گزارش میلاد لارستان، خانواده جانباز شهید «مصطفی شاه‌محمدی» طی پیامی از حضور مردم و مسئولان لارستان در مراسم خاک‌سپاری همچنین اظهار لطف شهروندان در پیام‌های گسترده‌شان، قدردانی کرده‌اند.

در این پیام آمده است:

بسمه رب الشهدا و الصدیقین

شهادت باب گشوده پروردگار برای قرب الی‌الله است، ساکنین آن کبوتران خونین بالی هستند که در کوچ معنویشان به سمت «عند ربهم یرزقون» به آسمان دل زمینیان سر می‌زنند و معرفت و معنویت را روزی‌شان می‌کنند.

بی‌شک شهادت «مصطفی» و بیان دوباره‌ مشقاتی که در طی این ۳۸ سال برای آن عزیز گذشت برای خانواده دردی‌ست بزرگ و اگر نبود همدلی‌ها و مهربانی‌های شما مردم قدرشناس، فهیم و شهیدپرور این جدایی بر ما آسان نمی‌گشت.

به‌این وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از تمامی مردم عزیز و شهیدپرور لارستان، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، امام جمعه محترم، روحانیت معظم، طلاب حوزه‌های علمیه، فرماندار محترم، شهردار و کارکنان شهرداری، اعضای شورای شهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نيروي انتظامي، صدا و سیمای مرکز فارس و شهرستان لارستان، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، اصحاب رسانه، زورخانه آیت الله آیت‌اللهی و تمامی مدیران و کارکنان ادارات و نهادهایی که از طریق تماس تلفنی، ارسال پیام و به خاطر محدودیت‌های کرونایی از طریق فضای مجازی ابراز همدردی کردند و همچنین تمام عزیزانی که با رعایت موازین بهداشتی در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری و همچنین هفتمین روز درگذشت آن شهید سعید شرکت نمودند اعلام می‌داریم.

امیدواریم در ایامی به‌دور از بیماری کرونا و به دور از نغمه عزا و رخت سیاه بر خوان شادی‌های شما بزرگواران پاسخگوی خوبی‌های شما باشیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قدردانی خانواده جانبازِ شهید «شاه‌محمدی» از مردم و مسئولان لارستان”

  1. علی ... گفت:

    جا دارد از فرماندهی محترم و پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی که رحمت بسیار کشیدن و حضور فعالی در تشییع جنازه این شهید والا مقام داشتند بصورت ویژه تشکر گردد . اجر همه با سرور و سالار شهیدان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین