جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مدیرکل سابق فرودگاه لارستان مدیر فرودگاه یاسوج شد

با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، عنایت انصاری فرد به عنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج منصوب شد. به گزارش میلادلارستان…

با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، عنایت انصاری فرد به عنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج منصوب شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در این ابلاغ اظهار امیدواری کرده که انصاری فرد از ظرفیت های موجود و تجارب خود برای پیشبرد اهداف شرکت و برنامه های توسعه استان استفاده کند.

از جمله ماموریت های مدیر جدید فرودگاه یاسوج در این ابلاغ می توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی، توسعه کار تیمی، افزایش مهارت هاو بهبود شرایط کاری «منابع انسانی متخصص» ضمن تاکید بر شناسایی و به کارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادر سازی، نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه‌ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت و تعامل موثر با مسوولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف اشاره کرد.

یادآور میشود عنایت انصاری فرد بنا به خواسته شرکت فرودگاهها به مدت هشت سال و تا آذرماه ۹۵ در فرودگاه لارستان به خدمت مشغول بوده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مدیرکل سابق فرودگاه لارستان مدیر فرودگاه یاسوج شد”

  1. ناشناس گفت:

    آرزوی بهترین ها را برای جنای آقای انصاری داریم

  2. ناشناس گفت:

    حق ایشان بیشتر از این است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین