شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تغییر رؤسای جمهور در آمریکا برای ایران هیچ فرقی نمی‌کند

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه تغییر رؤسای جمهور در آمریکا برای ایران هیچ فرقی نمی‌کند، گفت: آمریکایی‌ها با اتکاء به قدرت رسانه‌ای به دنبال پیشگیری از سیلی سخت…

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه تغییر رؤسای جمهور در آمریکا برای ایران هیچ فرقی نمی‌کند، گفت: آمریکایی‌ها با اتکاء به قدرت رسانه‌ای به دنبال پیشگیری از سیلی سخت ایران هستند و آن سیلی سختی که توسط رهبر معظم انقلاب وعده داده شده است، محقق نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به اتمام دوران «ترامپ» ریاست جمهوری آمریکا در طی سه هفته آینده، اظهار داشت: در روزهای اخیر رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی با ترویج شایعات و اخباری مبنی بر اتخاذ آرایش جنگی آمریکا برای حمله به اهدافی خاص با محوریت ایران، به دنبال سرپوش گذاشتن به شکست‌های استکبار جهانی در غرب آسیا هستند.

وی با یادآوری شکست‌های توطئه‌چینی آمریکا در زمینه نابودی داعش، بی‌اثر شدن تحریم‌های فلج کننده و همچنین رفتن ترامپ و فراهم نشدن زمینه مذاکره با ایران، افزود: در روزهای پایانی از فعالیت دوران رئیس جمهوری ترامپ، به دنبال جنگ‌هراسی هستند تا رئیس جمهور بعدی آمریکا را به عنوان منجی بشر معرفی کنند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه تعویض شدن رؤسای جمهور در آمریکا برای ایران هیچ فرقی نمی‌کند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با اتکاء به قدرت رسانه‌ای به دنبال پیشگیری از سیلی سخت ایران هستند و آن سیلی سختی که توسط رهبر معظم انقلاب وعده داده شده است، محقق نشود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه سیلی اصلی، سیلی نرم و خروج آمریکا از منطقه است، خاطر نشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، جنگ نخواهد شد و صلح نخواهیم کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و برشمردن نقش اساسی این شهید والامقام در شکست نقشه‌های آمریکا در غرب آسیا، عنوان کرد: با تلاش شهید سلیمانی، پایه‌های بسیج مردمی با عناوین مختلف در کشورهای جبهه مقاومت تکثیر شده که فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حشد الشعبی از جمله آنهاست.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر نقش محوری سردار سلیمانی در پایان دادن به عمر داعش، ادامه داد: داعش ساخته شد تا چهره اسلام را زشت نشان دهند و با نام اسلام، اسلام را بزنند.

امام جمعه لارستان با اشاره به به نقش مؤثر سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در دفع حضور داعش در کنار مرزهای ایران اسلامی، گفت: بنا به اعلام داعش، هدف اصلی آنان ایران بود.

وی با بیان اینکه سرعت‌بخشی به سیر تکاملی محور مقاومت با درایت شهید سلیمانی صورت گرفت و بنا به گفته کارشناسان از سال ۲۰۱۲ به بعد جریان مقاومت گسترش یافت و منجر به اتحاد جبهه مقاومت شد، افزود: تعمیق و گسترش جغرافیای مقاومت در کشورهای مختلف یمن، سوریه، عراق، لیبی، لبنان و غیره به همت دلاوری‌های سردار سلیمانی صورت گرفت.

موسوی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی توانست بین امت‌های مختلف به تعمیق اخوت و برادری مبادرت ورزد، تصریح کرد: سردار سلیمان با روحیه پاسداری که داشت موفق به کارهای بزرگ شد و به عبارتی وجه تمایز سپاه پاسداران با سایر نیروها و قوای نظامی در آن است که با روحیه پاسداری باعث نفوذ در دلها شده است.

امام جمعه لارستان با اشاره به تکریم و معارفه سه نفر از مدیران نهادهای مستقر در لارستان، عنوان کرد: تکریم و معارفه سرهنگ جاهدی و سرهنگ افسری به عنوان فرماندهان سپاه ناحیه لارستان، تکریم و معارفه رنجبر و ابراهیمی و همچنین تکریم و معارفه مدیران حوزه علمیه خواهران خانم‌های اکبری و طاهری صورت گرفت که امید می‌رود همه مسئولان موفق باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین