دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تاکید فرماندار لارستان بر استفاده از ظرفیت بنیاد برکت/احداث پژوهشسرا دانش آموزی لارستان با 1900 متر زیربنا

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان خواستار ارتقا نمایندگی نوسازی مدارس شهرستان لارستان به سطح اداره شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان خواستار ارتقا نمایندگی نوسازی مدارس شهرستان لارستان به سطح اداره شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویزه لارستان؛ جلیل حسنی در نشست با مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس در سالن باشگاه فرهنگیان شهر لار، ضمن تقدیر و تشکر از مهندس موصلی مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس در سخنانی با بیان اینکه خیرین این منطقه در امر مدرسه سازی مشارکت جدی با دولت داشته و خواهند داشت؛ افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان نیز سهم خود را در این مشارکت تسریع نماید تا خیرین نیز با انگیزه بیشتر به کار خیر در این شهرستان ادامه دهند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۶۰ طرح آموزشی در سطح منطقه لارستان در دست احداث می‌باشد، گفت؛ برای اجرای این طرح ها که از ۱۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی به همراه دارد، ۸۰۰ میلیارد ریال توسط دولت با مشارکت خیرین هزینه خواهد شد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه سخنانش به پایان ساخت مجتمع آموزشی پژوهشی دانش آموزی دکتر ایرج عبدالله پور لارستان هم اشاره کرد و گفت: مساحت زمین این پژوهشسرا ۴ هزار متر مربع و زیربنای آن ۱۹۰۰ متر مربع است که خیر این پروژه مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای آن هزینه کرده است که می طلبد اداره کل نوسازی مدارس استان فارس بحث محوطه سازی آن را به پایان برساند و تجهیزات آن را تامین کند.

حسنی در ادامه سخنانش اظهار کرد: نباید مردم این احساس را داشته باشند که در منطقه لارستان فقط خیرین هزینه می کنند و سهم دولت ناچیز است، لذا می بایست اداره کل نوسازی مدارس نیز در تسریع و اتمام پروژه های آموزشی شهرستان همت نماید.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه می توان از ظرفیت بسیار خوب بنیاد برکت در راستای توسعه فضای آموزشی شهرستان استفاده کرد؛ گفت: می بایست این موضوع توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس پیگیری تا از پتانسیل بنیاد برکت در راستای مدرسه سازی استفاده شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش لارستان راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان را یک ضرورت دانست و گفت: اداره کل نوسازی مدارس این همت را داشته باشد تا برای ساماندهی و قاعده مند کردن کارهای خیرین در راستای احداث بناهای آموزشی، مجمع خیرین مدرسه ساز در لارستان راه اندازی شود تا قسمت اعظمی از توانمندی‌های خیرین در این مجمع ساماندهی شود.

معاون استاندار فارس سپس به نوسازی سالن شهید زرگری شهر لار هم در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه، دکتر حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات نفت، مبلغ ۱۰ میلیون ریال اخذ کرده است که به صورت مشارکتی با حضور خیرین، نوسازی خواهد شد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به وسعت شهرستان و حجم بالای فضاهای آموزشی و ورزشی خواستار ارتقای نمایندگی نوسازی مدارس شهرستان لارستان به سطح اداره شد.

معاون استاندار فارس در پایان همچنین خواستار تامین تجهیزات و امکانات آموزشی مدارس سراسر شهرستان همچون وسایل سرمایشی و گرمایشی، ایزوگام بام مدارس، تامنی انشعابات آب، برق، گاز، مخابرات و غیره شد.

در ادامه مهندس موصلی مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس نیز قول مساعد داد که موارد مطرح شده توسط فرماندار را پیگیری نماید.

همچنین در این نشست احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری ویژه لارستان، مصیب علیشیر رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، خلیل نامدار رییس شورای اسلامی شهر لار، مهدی اسماعیلی مدیریت آموزش و پرورش لارستان و عباسی رئیس نمایندگی نوسازی مدارس شهرستان نیز مواردی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین