سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بسياري از فرزانگان و نخبگان منطقه و استان، از تربيت يافتگان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان هستند

جلسه مشترك مسئولين دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج سپاه لارستان در دفتر آن فرماندهي برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری آنا، در…

جلسه مشترك مسئولين دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج سپاه لارستان در دفتر آن فرماندهي برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری آنا، در اين ديدار كه تعدادي از مسئولين اين واحد دانشگاهي حضور داشتند، زارع ضمن ابراز خرسندي از انتصاب وي به سمت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي لارستان و همچنين تسليت ايام حزن انگيز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامي،  ركن ركين انقلاب اسلامي بوده و جايگاه ويژه اي در بين مردم ولايي و هميشه در صحنه ايران اسلامي دارد.

 رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، ضمن ارائه گزارشي از فعاليت ها و ظرفيت هاي فرهنگي، آموزشي و پژوهشي واحد متبوع خود اظهار كرد: اين دانشگاه با تمامي امكانات و پتاسيل هاي خود در خدمت تثبيت ارزش هاي انقلابي و گسترش آرمان هاي امام راحل و رهبر حكيم انقلاب اسلامي، گام بر داشته و در اين راستا از هيج كوششي دريغ نخواهد كرد.

زارع، ادامه داد: با توجه به تنوع رشته ها در مقاطع تحصيلات تكميلي، اين دانشگاه نقش بسزايي در توسعه و پيشرفت علوم در منطقه داشته و بسياري از فرزانگان و نخبگان فعال در عرصه هاي اجتماعي منطقه و استان از خانواده و تربيت يافتگان اين محيط علمي هستند.

زارع، خاطر نشان كرد: استقبال چشمگير متقاضيان ادامه تحصيل در مقاطع مختلف از اين دانشگاه، نشانه خوبي از موفقيت ها و اثر گذاري منحصر به فرد اين مجموعه علمي بر توسعه و پيشرفت منطقه لارستان بزرگ مي باشد

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان ابراز اميدواري كرد: اميد است در دوران مديريت شما همكاري و تعاملات اين ارگان ارزشي با نهاد آموزشي علمي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان بيشتر از گذشته ادامه پيدا كند  و حاصل آن پرورش يافتگان مكتب حسيني و انسانه هاي متخصص و متعهد در تراز انقلاب اسلامي باشد.

در اين ديدار،  سرهنگ عيسي افسري ضمن تشكر از حضور رئيس واحد و هيات همراه اظهار كرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي متعلق به همه مردم و بسيجيان بوده و ما همواره آماده پذيرش نظرات و پيشنهادهای سازنده استادان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان هستيم.

 فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لارستان، ضمن انتقاد از كساني كه پيشرفت هاي علمي ايران اسلامي را ناديده مي گيرند بيان كرد: به بركت خون شهدا و تلاش هاي مجاهدان علمي، پيشرفت هاي قابل توجهي در ابعاد مختلف در دانشگاه ها و كشور حاصل شده است كه با توجه به داير بودن رشته هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان ، اين واحد دانشگاهي سهم بسزايي در اين امر مهم دارد.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین