جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

5 درخواست مهم فرماندار ویژه لارستان از مدیرکل بهزیستی فارس

راه اندازی نمایندگی بهزیستی در بخش ها، اتمام خوابگاه و تفویض اختیار همراه با ارتقاء اداره بهزیستی لارستان از موضوعات نشست فرماندار ویژه لارستان با مدیر کل بهزیستی استان فارس…

راه اندازی نمایندگی بهزیستی در بخش ها، اتمام خوابگاه و تفویض اختیار همراه با ارتقاء اداره بهزیستی لارستان از موضوعات نشست فرماندار ویژه لارستان با مدیر کل بهزیستی استان فارس بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ دکتر سیدمحمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان در اهمیت وظایف بهزیستی در حوزه های اجتماعی، توانبخشی، فرهنگی و پیشگیری سخنانی را مطرح کرد و افزود: جامعه هدف مجموعه بهزیستی، حمایت مادی و معنوی و توسعه مشارکت‌های مردمی در توجه بیشتر به معلولان است.

جلیل حسنی با اشاره به اینکه، یکی دیگر از اهداف مهم نهاد بهزیستی، توجه به نیازمندان واقعی در جامعه است، خاطرنشان کرد : خدمت به معلولین و نیازمندان جامعه عبادت ارزشمندی است، که در این راستا باید بهزیستی خدمات توانبخشی به معلولان را بیش از پیش تقویت کند.

وی با توجه به وسعت و جمعیت بالای شهرستان، خواستار توجه ویژه به جامعه معلولین، ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به این قشر عزیز، راه اندازی نمایندگی بهزیستی در بخش های تابعه، اتمام خوابگاه، تفویض اختیار همراه با ارتقاء اداره بهزیستی لارستان و راه اندازی مراکز مثبت زندگی در این لارستان شد.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش تاکید کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر، وضعیت معلولین روز به روز بهتر شود، تا این عزیزان در کمال آرامش و رفاه به ادامه زندگی بپردازند.

در ادامه دکتر سیدمحمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس نیز قول مساعد داد که موارد مطرح شده توسط فرماندار را پیگیری نماید.

در این نشست همچنین احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، زارعی معاون مشارکت ها و اشتغال سازمان بهزیستی استان فارس و علیرضا بال افکن رئیس اداره بهزیستی لارستان نیز مواردی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین