چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

معرفی نفرات برتر مسابقات مجازی کشتی لارستان

اولین دوره رقابت‌های مجازی کشتی شهرستان لارستان، یادواره شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده، با مشخص شدن و معرفی نفرات برتر، به کار خود پایان داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

اولین دوره رقابت‌های مجازی کشتی شهرستان لارستان، یادواره شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده، با مشخص شدن و معرفی نفرات برتر، به کار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، مسئول هیئت کشتی لارستان گفت: نخستین دوره مسابقات مجازی کشتی در این شهرستان به صورت تک حذفی و با مشارکت علاقه‌مندان به این ورزش و کشتی‌گیران و ورزشکاران، برگزار شد.

داود عسکرپور گفت: در این دوره از مسابقات حسین عسکرپور از باشگاه شهید ابراهیم هادی لار عنوان نخست را از آن خود کرد. فرزاد جلیلی از هیئت کشتی شهرستان اوز دوم شد و امیرعباس امین پور دیگر کشتی گیر باشگاه شهید ابراهیم هادی لار مدال برنز را بر گردن آویخت.

او توضیح داد: در این رقابتها، پس از قرعه کشی، عکس دو کشتی گیر به مدت ۲۴ ساعت در استوری اینستاگرام هیئت کشتی لارستان به نمایش گذاشته شد و هر کشتی گیری که در نظرسنجی رای بیشتری را کسب کرد به عنوان نفر برتر همان مسابقه معرفی شد.

این قهرمان پیشین کشتی آزاد آسیا ایجاد انگیزه دوباره و شور و هیجان پس از یک سال تعطیلی باشگاه های کشتی بین کشتی گیران و معرفی هر چه بیشتر ورزش ملی کشورمان کشتی در میان مردم جنوب فارس را مهم ترین هدف برگزاری این رقابت ها بیان و اضافه کرد: هر رقابت مجازی هیئت کشتی لارستان نزدیک به دو هزار بازدید کننده داشت و در هر مسابقه بیش از ۱۳۰۰ رای ثبت شد.

عسکرپور با اشاره به اینکه ۶۱ رقابت مجازی در مدت یک ماه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در همایش تجلیل از قهرمانان، مربیان و اعضای هیئت کشتی لارستان که بهمن ماه امسال با حضور رئیس و دبیر هیئت کشتی استان فارس و مسئولان شهرستان برگزار می شود به نفرات اول تا سوم این مسابقات مجازی به ترتیب سه، ۲ و یک میلیون ریال همراه با مدال و تندیس یادبود از سوی هیئت کشتی لارستان اهدا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این سبک مسابقات مجازی برای اولین بار در استان فارس توسط هیئت کشتی لارستان برگزار شد، افزود: در این رقابت مجازی ۶۱ کشتی گیر از سه باشگاه شهید ابراهیم هادی لار، امام حسین (ع) لار، زنده یاد آذرم لار و همچنین بخش جویم لارستان و شهرستان اوز حضور داشتند.

مسئول هیئت کشتی شهرستان لارستان گفت: هیئت کشتی لارستان در نظر دارد طی روزهای آینده محبوب ترین کشتی گیر شهرستان را نیز براساس نظرسنجی در فضای مجازی اینستاگرام انتخاب کند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین