پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

تأکید فرماندار ویژه لارستان بر تسریع در ساخت بیمارستان تامین اجتماعی لارستان

فرماندار ویژه لارستان درباره چگونگی اجرایی شدن عملیات ساخت بیمارستان تامین اجتماعی لارستان با مدیر کل درمان تامین اجتماعی فارس گفت‌وگو کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

فرماندار ویژه لارستان درباره چگونگی اجرایی شدن عملیات ساخت بیمارستان تامین اجتماعی لارستان با مدیر کل درمان تامین اجتماعی فارس گفت‌وگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، دکتر امیری مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که شهردار، رییس شورا، جمعی از روسای ادارات لارستان و همچنین اعضاء هیات امنای بیمارستان تامین اجتماعی لارستان حضور داشتند، بر چگونگی اجرایی شدن عملیات ساخت بیمارستان تامین اجتماعی لارستان که قرار است به صورت مشارکتی توسط خیرین احداث و در ادامه توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس تجهیز و راه اندازی شود؛ تاکید شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این شهرستان، از آمادگی مسئولین و مدیران شهرستان برای کمک به احداث بیمارستان تامین اجتماعی در لارستان خبر داد.

جلیل حسنی بر تسریع ساخت بیمارستان تامین اجتماعی لارستان تاکید کرد و از دستگاه های خدمات رسان بویژه شهرداری و نظام مهندسی خواست که کمال همکاری را با هیات امنای این بیمارستان داشته باشند.

در ادامه دکتر اکبر امیری مدیر کل درمان تامین اجتماعی لارستان نیز گزارشی از وضعیت خدمات درمانی تامین اجتماعی به شهروندان ارائه و از همت خیرین منطقه لارستان بزرگ در واگذاری زمین و در ادامه احداث ساختمان بیمارستان تامین اجتماعی لارستان تشکر کرد.

همچنین قنبرنژاد شهردار لار، نامدار رییس شورا، جمعی از روسای ادارات و اعضای هیات امناء بیمارستان تامین اجتماعی لارستان نیز مواردی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین