شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری مراسم تکریم مادران و همسران شهداء در گلزار شهدای شهر لار

مراسم تکریم مادران و همسران شهداء در گلزار شهدای شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و مسئولین…

مراسم تکریم مادران و همسران شهداء در گلزار شهدای شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و مسئولین ارشد شهرستان لارستان برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم امام جمعه محترم در سخنانی به بیان نقش زنان در اسلام  پرداخت.

وی حضورت حضرت زهراء و زینب سلام الله علیهما در عرصه های مختلف مانند درمان و پرستاری از مجاهدان، دفاع از حریم ولایت، قافله سالاری اسرای کربلا و ابلاغ پیام عاشوار به نسل های مختلف را حاکی از نقش مهم و تاثیرگزار زنان در ترویج و تبلیغ و دفاع از اسلام برشمرد که باید الگوی زنان باشد.

حجت الاسلام موسوی خرم با بیان بخشی از ویژگی شخصیتی حضرت زهراء سلام الله علیها و فرزند بزرگوارشان حضرت زینب سلام الله علیها در حریم داشتن با نامحرم در شرایط عادی گفت: همین زهراء و زینب سلام الله علیهما در هنگام نیاز دین در مقابل دشمنان ایستادند و خطبه خواندند و جانانه از اسلام دفاع کردند و حجت را بر همگان تمام کردند.

وی در ادامه افزود : نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با الگو برداری از آن حضرات، برجسته و تاثیرگزار است، اگر نگوییم نقش زنان از مردان بیشتر است کمتر از آنان نیست .

امام جمعه لارستان در پایان بر حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت به عنوان عامل عزت و اقتدار جامعه اسلامی تاکید و از خدمات و تلاش های بنیاد شهید لارستان و مرکز فرهنگی گلزار شهدا درحفظ و ترویج این فرهنگ تقدیر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین