سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر بخش جویم

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر در بخشداری جویم برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر بخش جویم با حضور…

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر در بخشداری جویم برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر بخش جویم با حضور جانشین بخشدار، جمعی از روسای ادارات و دهیاران در بخشداری جویم تشکیل شد.

در این جلسه، منصور تقی زاده سروستانی ریاست دادگاه عمومی بخش جویم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر بیان داشت: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم مراسمی در خور انقلاب و این ایام مبارک داشته باشیم و همه نیز تابع ستاد ملی کرونا هستیم و طبق برنامه ریزی اقدام خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: مسئولین ادارات بایستی عملکرد یکسال گذشته خود را به مردم اطلاع رسانی نمایند و پاسخگویی به مردم که اولویت اول نظام است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عمده برنامه های مطرح شده دهه مبارک فجر توسط ادارات شامل شهرداری؛ برگزاری نمایشگاه عملکرد شهرداری-تخفیف عوارض-آذین بندی معابر سطح شهر-بهره برداری از پروژه های عمرانی-خدماتی- برگزاری مسابقات ورزشی جهت کارکنان شهرداری و پخش آهنگ های انقلابی و غیره است.

همچنین ورزش و جوانان متعهد به برگزاری مسابقه دارت بین کارکنان ادارات-ارائه گزارش عملکرد در فضای مجازی-دیدار با پیشکسوتان ورزشی-گلباران قبور مطهر شهدا شد.

کتابخانه عمومی جویم از برگزاری مسابقه پیامکی- قصه گویی در فضای مجازی-مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب خبر داد.

نمایندگی اصناف جویم نیز در دهه مبارک فجر نسبت به ابلاغ به کسبه جهت نصب بنر و پرچم دهه فجر-تخفیف حق عضویت سالانه جهت کسبه فعال در خصوص صدور جابجایی و تمدید اقدام خواهد کرد و مرکز خدمات سلامت دو طرح جهت افتتاح در این ایام را در دستور کار دارد.

ستاد نماز جمعه نیز نسبت به آذین بندی مسیرهای منتهی به مصلی و در اختیار قرار دادن تریبون نماز جمعه جهت ارائه گزارش عملکرد مسئولین ادارات با هماهنگی قبلی، آموزش و پرورش؛ اجرای برنامه های فرهنگی-هنری در فضای مجازی و شبکه شاد-زنگ انقلاب، جهاد کشاورزی؛ بازدید از باغات سرمازده و توصیه های فنی جهت کاهش خسارت، نیروی انتطامی برقراری نظم ترافیکی و امنیت به ویژه روز ۲۲ بهمن و حوزه مقاومت بسبج امام سجاد(ع) سپاه به عنوان دبیر ستاد نسبت به  راه اندازی میز خدمت با حضور مسئولین شهرستان در صورت امکان- رژه یگان موتورسواری در سطح بخش به مناسبت ۱۲ بهمن ماه و رزمایش الی بیت المقدس جهت توزیع بسته های معیشتی و ایست و بازرسی متعهد شدند.

بهادر رحمتی بعنوان نماینده بخشداری در خصوص تعامل و همکاری مسئولین ادارات با رسانه های خبری بخش جهت ارائه گزارش تاکید کرد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما-جویم

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین