شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ثبت‌نام شوراي شهر و مسئوليت سنگين منتخبين در اين دوره

در خبرها آمده بود ثبت‌نام انتخابات شوراهاي  اسلامي شهر از ۲۰ اسفندماه امسال و روستا و عشاير از ۱۶ فروردين ماه  سال آينده (۱۴۰۰) شروع مي‌شود. نكته‌اي كه مردم عزيز…

در خبرها آمده بود ثبت‌نام انتخابات شوراهاي  اسلامي شهر از ۲۰ اسفندماه امسال و روستا و عشاير از ۱۶ فروردين ماه  سال آينده (۱۴۰۰) شروع مي‌شود. نكته‌اي كه مردم عزيز شهرها و شهرستان‌ها بايد بيدار باشند و با هوشياري و دقت و فراست كامل به انتخاب اعضاي شورا بپردازند، شناسايي كانديداها، نوع فعاليت آنها،  آگاهي كامل آنان به مشكلات، توان پاشنه كشيدن براي تأمين فعاليت‌هاي لازمه و مطالبه‌گري خواسته‌هاي مورد لزوم جامعه از مسئولين است.

در اين زمينه تخصص لازمه، حوصله و توان رساندن مشكلات به مسئولان و پيگيري و نتيجه‌گيري آنها و داشتن شجاعت كافي براي بيان حقايق از ضروريات است.

امروزه با «نشستند و گفتند و برخاستند» كار به نتيجه نمي‌رسد و شهرستان رونق نمي‌يابد. مردم عزيز بايد كوچه و محله بازي، رفيق و شفيق بازي، بچه محله قديم و يار قديم بودن را رها كنند و توان افراد را در انجام فعاليت‌ها و پشتكارها  بسنجند و اشخاصي را گزينش نمايند كه با فعاليت و تلاش همه جانبه مناطق را به رشد واقعي خود برسانند.

طبيعي است كه همكاري  و همراهي عموم مردم پس از انتخاب نيز ضروري و بديهي است.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین