جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

انجام آزمون دوره‌ای باسکول‌های وسایل نقلیه چرخ‌دار جاده‌ای در جنوب فارس

رئیس اداره استاندارد لارستان از انجام آزمون دوره‌ای باسکول‌های وسایل نقلیه چرخ‌دار جاده‌ای در شهرستان‌های جنوب فارس خبر داد. علی رحیمی‌نژادان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به…

رئیس اداره استاندارد لارستان از انجام آزمون دوره‌ای باسکول‌های وسایل نقلیه چرخ‌دار جاده‌ای در شهرستان‌های جنوب فارس خبر داد.

علی رحیمی‌نژادان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه با توجه به اجباری بودن انجام آزمون دوره‌ای باسکول‌های وسایل نقلیه چرخ‌دار جاده‌ای و همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده، از باسکول‌های جاده‌ای نصب شده در واحدهای تولیدی، باربری‌ها، معادن شن و ماسه، مرغداری‌ها و… شهرستانهای لارستان، گراش، اوز و خنج بازدید شد، اظهار داشت: مطابق قوانین جاری سازمان ملی استاندارد و ضوابط اجرایی اوزان و مقیاسها و وسایل سنجش(موضوع بند ۷ ماده ۲۰ قانون)، تمامی اماکنی که دارای باسکول ثابت جاده‌ای بوده و همچنین باسکول‌هایی که جدیداَ نصب میشوند و با آنها داد و ستد انجام می‌شود، می بایست سالیانه یکبار توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد مورد بازدید و آزمون دوره‌ای قرار گیرند.

وی افزود: در مرحله اول که از هفته گذشته شروع شده است، تعداد ۴۵ فقره باسکول ثابت جاده‌ای مورد آزمون دوره‌ای قرار گرفت و تا پایان سال جاری نیز از مابقی باسکول‌های موجود در ۶ شهرستان جنوب فارس بازدید و آزمون انجام خواهد پذیرفت.

رئیس اداره استاندار لارستان اضافه کرد: در صورت عدم همکاری مالکین باسکول‌ها و ممانعت از انجام بازدید دوره‌ای سالیانه، اداره استاندارد نسبت به اعلام جرم علیه واحدهای متخلف به مراجع قضایی اقدام خواهد کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین