جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مکانیزه شدن مرکز خرید تعاونی روستایی لارستان

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: دو باسکول واقع در شهرستان‌های لارستان و لامرد نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال با تعویض قطعات و نصب قطعات تمام الکترونیک تجهیز…

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: دو باسکول واقع در شهرستان‌های لارستان و لامرد نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال با تعویض قطعات و نصب قطعات تمام الکترونیک تجهیز و نوسازی شد.

سید کاظم موسوی با هدف خدمات رسانی مطلوب‌تر به کشاورزان و خرید محصولات بخش کشاورزی مراکز خرید این اداره کل تجهیز و نوسازی شده است.

وی گفت: در راستای ارائه طرح‌های اقتصادی مناطق تحت پوشش، طرح تجهیز، توسعه و مکانیزه نمودن مراکز خرید در دستور کار قرار گرفت و در سه ماهه نخست امسال علاوه بر نصب دو باسکول ۶۰ تنی دو باسکول نیز تجهیز و نوسازی شد.

به نقل از تعاون روستایی فارس، موسوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام مراحل اجرای فونداسیون، خرید قطعات و ساخت کفی باسکول واقع در روستای میشان شهرستان ممسنی و بکان شهرستان اقلید با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد از محل اعتبارات داخلی انجام و آماده بهره برداری و خدمت‌رسانی به کشاورزان منطقه است.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: با توجه به خرید محصولات استراتژیک مانند گندم، جو، ذرت و سایر محصولات کشاورزی به منظور حمایت بیشتر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی دو باسکول واقع در شهرستان‌های لارستان و لامرد نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال با تعویض قطعات و نصب قطعات تمام الکترونیک تجهیز و نوسازی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین