جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ساختمان بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم تا پایان سال ۹۹ آماده تحویل است

-معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: ساختمان اصلی بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهر جهرم هم اینک ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد…

-معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: ساختمان اصلی بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهر جهرم هم اینک ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ۹۹ به وزارت بهداست، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده خواهد شد.

علی نبیان، در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهرستان جهرم از توابع استان فارس افزود: طبقه‌های چهارم و پنجم این بیمارستان تکمیل شده و در حال حاضر طبقه زیر زمین آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهر در دست تجهیز است

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا وی بیان کرد: بخش وسیعی از محوطه بیرونی این بیمارستان نیز آسفالت شده و روند بهسازی این محوطه رو به اتمام است.

رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی اظهار داشت: ساختمان اصلی این بیمارستان هفت طبقه، بیش از ۱۹ هزار مترمربع زیربنا دارد و مساحت ساختمان‌های جنبی آن نیز ۲ هزار و ۶۱۷ مترمربع است.

نبیان اضافه کرد: این بیمارستان که در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع احداث شده است، از فضای لازم برای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری زنان و مردان، اطفال، جراحی، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان برخوردار است.

رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، گفت: در نشستی که با حضور رییس کمیسیون عمران و نمایندگان شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم داشتیم، تصمیم‌های لازم برای تسریع در تکمیل این بیمارستان گرفته شد.

نبیان ادامه داد: در هفته‌های آینده نیز به اتفاق معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این پروژه دیدن می‌کنیم تا مراحل پایانی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم و می‌کوشیم که ظرف مدت کوتاهی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین