جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ساخت 5 واحد مسکونی برای جوانان فاقد مسکن در روستای کاریان لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع خیریه در حال احداث حاج سهراب عسکری در روستای کاریان بخش جویم لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع خیریه در حال احداث حاج سهراب عسکری در روستای کاریان بخش جویم لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری و داود شفیعی بخشدار جویم از مجتمع خیریه در حال احداث تجاری مسکونی حاج سهراب عسکری در روستای کاریان بخش جویم لارستان بازدید کرد.

به گفته مجری طرح و رییس شورای اسلامی کاریان، این مجتمع خیریه در زمینی به مساحت ۵۴۰ متر مربع در دو طبق با زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع به صورت اسکلت بتنی در حال احداث می باشد که دارای ۵ واحد مسکونی، ۶ واحد تجاری و پارکینگ است.
فرهاد صادقی ادامه داد: از اهداف ساخت این پروژه، یک اقدام خیرخواهانه است که ۵ واحد مسکونی به جوانان تازه ازدواج کرده و فاقد مسکن، رایگان اجاره داده می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این طرح، بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اکنون ۱۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده، ولی در مجموع ۶۰ میلیارد ریال برای آن برآورد اعتبار شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی از اقدام ارزشمند حاج سهراب عسکری خیر عزیز کاریانی تقدیر و تشکر کرد.
ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین