شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

عزم فعالان گروههای مجازی جویم به عرصه مطالبه گری 

  نشست هم اندیشی رییس دادگاه عمومی ،بخشدار، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) سپاه و رییس شورای اسلامی شهر جویم با مدیران فضای مجازی در راستای مطالبه گری قانونی…

 

نشست هم اندیشی رییس دادگاه عمومی ،بخشدار، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) سپاه و رییس شورای اسلامی شهر جویم با مدیران فضای مجازی در راستای مطالبه گری قانونی شهروندان و ساماندهی گروههای مجازی در دادگاه عمومی بخش جویم برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، در این جلسه که جمعی از مدیران گروههای مجازی حضور داشتند، بخشدار و رییس دادگاه عمومی بخش با تاکید بر مطالبه گری بصورت قانونی توسط شهروندان،مدیران گروهها را نسبت به  این نکته مهم تشویق نمودند.

در ادامه مواردی از قبیل شناسایی اعضای گروهها توسط مدیران،مراقبت و دقت در انتشار مطالب و ایجاد فضایی آرام و به دور از هرگونه توهین،بی حرمتی و مطالبه گری غیر قانونی مطرح شد.

همچنین در این جلسه تاکید شد: با توجه به انتخابات پیش رو و اینکه عده ای از معاندان و دشمنان نظام و انقلاب به دنبال تخریب می باشند،بایستی مدیران گروهها مراقب باشند تا عده ای مطالب،تصاویر و فیلم های فریب دهنده و مخرب که در راستای دلسردی مردم از حضور در انتخابات است را منتشر نکنند.

در پایان مقرر شد: یک گروه واحد صرفا با هدف مطالبه گری قانونی تشکیل شود و در صورت امکان و با توجه به اینکه اکثر اعضای گروهها مشترک می باشند گروهی منسجم و با انتخاب افراد دلسوز در فضای مجازی فعالیت داشته باشند چرا که انتشار هرگونه مطالب سیاسی، غیرمرتبط و غیراخلاقی متوجه شخص مدیر گروه خواهد شد.

لازم به ذکر است منصور تقی زاده سروستانی رییس دادگاه عمومی بخش با بیان اینکه مطالبه گری شهروندان از راه قانونی به نتیجه خواهد رسید افزود: موضوع معادن سنگ جویم با حضور کارشناسان مربوطه پیگیری شده و به زودی نتیجه آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

خبرنگار-آرزو جهان پیما-جویم

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین