جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برخورداری دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از آزمایشگاه‌های مختلف

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با توجه به بهره‌مندی این دانشگاه از آزمایشگاه‌های مجهز عمران، معماری، نقشه‌برداری و .. عنوان کرد که امکانات قابل توجهی را در اختیار پژوهشگران،…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با توجه به بهره‌مندی این دانشگاه از آزمایشگاه‌های مجهز عمران، معماری، نقشه‌برداری و .. عنوان کرد که امکانات قابل توجهی را در اختیار پژوهشگران، استادان و دانشجویان قرار می‌دهیم.

به گزارش میلاد لارستان، مهدی زارع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تشریح امکانات و ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: این منطقه به‌دلایل مختلفی مانند ارتباط با کشورهای حوزه خلیج‌فارس، وجود مذاهب و فرق مختلف اسلامی، فعالیت گسترده خیران و از همه مهم‌تر وجود علمای برجسته و فاخری مانند مرحوم آیت‌الله سیدعبدالعلی آیت‌اللهی و آیت‌الله سیدمجتبی موسوی‌لاری اندیشمندان بزرگ اسلامی، بسیار با اهمیت و راهبردی است.

آزمایشگاه های واحد لارستان

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های مهم و برجسته شهرستان لارستان، مراکز آموزشی این شهرستان باید در تراز نخست باشند. به برکت انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بهمن‌ ۱۳۶۱ و در راستای ارتقای جایگاه علمی این شهرستان راه‌اندازی شد. این واحد دانشگاهی به‌عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ علمی در جنوب کشور دارای مراکز متعددی مانند خنج، اوز، گراش، بیرم و جویم است که هزاران دانش‌آموخته متخصص و سرآمد را تحویل جامعه علمی کشور داده و بسیاری از آنان در مناصب مهم دولتی و غیردولتی در سطوح مختلف انجام وظیفه می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اضافه کرد: این واحد دانشگاهی به‌عنوان دانشگاه سطح یک، مجری رشته‌های فنی و مهندسی و علوم انسانی تا سطح دکتری تخصصی و رشته‌های علوم پزشکی بوده که علاوه بر حضور استادان برجسته و توانمند استانی و کشوری از امکانات خوب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بهره‌مند است.

امکانات آزمایشگاهی واحد لارستان

آزمایشگاه های واحد لارستان

زارع عنوان کرد: توجه به کیفیت آموزش و بسترسازی پژوهشی از دیرباز در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان قرار داشته و به‌دلیل تعدد رشته‌ها از آزمایشگاه‌های مجهز عمران، معماری، نقشه‌برداری، پرستاری و مامایی بهره‌مند بوده که سعی شده با رعایت استانداردها، امکانات قابل توجهی را در اختیار پژوهشگران، استادان و دانشجویان قرار دهد.

وی درباره امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به آنا گفت: آزمایشگاه‌های خاک، بتن، هیدرولیک و سیالات، سخت‌افزار و مدار منطقی ازجمله آزمایشگاه‌های بوده که علاوه بر آموزش دانشجویان، میزبان برگزاری دوره‌های با خدمت مورد استفاده مدیران و مهندسان شهرستان شده است.

آزمایشگاه های واحد لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان توضیح داد: به‌عنوان نمونه در آزمایشگاه مقاومت مصالح در رشته مهندسی عمران، دستگاه‌های خمش نامتقارن، پیچش الاستیک، نیروی برشی و لنگر خمشی از برندهای معتبر جهانی تهیه شده و در آزمایشگاه مکانیک و خاک نیز از دستگاه‌های تحکیم دو و سه محوره، سند باتل، چکش و قالب تراکم، کاساگرانده و نفوذپذیری خاک با بار ثابت و متغیر که همگی از شرکت‌های معتبر اروپایی خریداری‌شده بهره می‌برد.

زارع خاطرنشان کرد: همه این امکانات در آغاز ترم کالیبره شده و بعد از نیازسنجی در صورت لزوم، دستگاه‌های جدید در هر ترم به مجموعه آموزشی این واحد دانشگاهی اضافه می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برخورداری دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از آزمایشگاه‌های مختلف”

  1. ناشناس گفت:

    خدا قوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین