چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تعطیلی اصناف از 15 اسفند صحت ندارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان گفت: فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی اصناف مطرح نیست البته در صورت عدم همکاری اصناف در رعایت استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان…

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان گفت: فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی اصناف مطرح نیست البته در صورت عدم همکاری اصناف در رعایت استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان تعطیلی بازار وجود دارد.

علی‌محمد ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه تعطیلی بازار و اصناف از ۱۵ اسفندماه جاری صحت ندارد، اظهار داشت: از مردم درخواست مي کنيم برای انجام خریدهای شب عید از ایجاد ازدحام خودداری کرده و خریدهای خود را به ساعات شلوغی بازار موکول نکنند چرا که وضعیت فعلی کرونا شکننده است.

وی افزود: تقاضا داریم اصناف و بازاريان از ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک خودداری کنند و همچنین شهروندان هم از مراکز خریدی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خرید نکنند.

رئیس اداره صمت لارستان با اشاره به اینکه تا اکنون چنین تصمیمی اتخاذ نشده، تصریح کرد: اگر شرایط تغییر کند به طور قطع تصمیمات در راستای ستاد کرونا کشور خواهد بود و ما تابع آن هستیم.

این مسئول با ابراز تأسف از خیز دوباره شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: همه ما باید از اجتماع در بازارها و مجتمع های تجاری خصوصا مکانهای سربسته خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه اقلام و کالاهای تنظیم بازار طبق اعلام سازمان صمت و جهادکشاورزی به موقع اقدام خواهد شد، ادامه داد: امید می‌رود با عرضه این اقلام بتوان کمکی به سبد خانوار در ایام پایانی سال و عید صورت گیرد.

ابراهیم‌زاده با تأکید بر اینکه به اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی دستورالعمل فروش فوق العاده ابلاغ شده است، عنوان کرد: اصناف می توانند با رعایت دستورالعمل اقدام به فروش فوق العاده کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با هشدار به اصنافی که بصورت خودسرانه تبلیغ فروش فوق العاده، حراج و… می‌کنند، تأکید کرد: قطع به یقین با این اصناف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، بازرسانی تحت عنوان همیاران بازرس که از طریق بسیج معرفی شده اند در روزهای پایان سال با ما همکاری خواهند داشت و درصورت مشاهده تخلف نیز برخورد قانونی می‌کنند، اضافه کرد: اصناف و بازاریان توجه داشته باشند که هر فردی بعنوان بازرس یا هر ماموری از دستگاه‌های ناظر و دولتی مراجعه کرد، از آنها درخواست کارت شناسایی یا حکم کنند تا خدایی ناکرده زمینه سوء استفاده سودجویان فراهم نشود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین