چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

تاییدیه سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص احداث باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس از تاییدیه سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص احداث باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، حسن نوروزی در گفت‌وگو…

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس از تاییدیه سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص احداث باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، حسن نوروزی در گفت‌وگو با گلشن لارستان گفت: احداث باند دوم محور جهرم_ لار_ بندرعباس برای دریافت بودجه از محل اصلاح ماده ۵۶، تاییدیه سازمان برنامه و بودجه کشور را گرفته است.

به گفته حسن نوروزی برای تبدیل محور فرعی لار _ لامرد به راه اصلی و بهسازی راه اصلی لامرد_ خنج و علامرودشت_ گله‌دار نیز از محل اصلاح ماده ۵۶ قانون بودجه، اعتبار تعیین شده که نامه تاییده آن در سازمان برنامه و بودجه کشور در حال امضا است.

نوروزی با اشاره به اینکه احداث راه چک‌چک نیز باید مجوز کمیسیون ماده ۲۳ قانون الحاق (۲) را دریافت کند و به عملیات طرح تبدیل محور فرعی لار_ لامرد به راه اصلی اضافه شود، افزود: عملیات آبرسانی به بخش‌های لارستان و لامرد نیز با دریافت مجوز کمیسیون ماده ۲۳ ‌می‌تواند به عملیات طرح آبرسانی به جهرم و بخش‌های لارستان از سد قیر اضافه شود.

به گفته نوروزی مطالعه و احداث راه‌آهن زاهدمحمود_ لامرد_ عسلویه نیز جز طرح‌های پیشنهادی بودجه ۱۴۰۰ است که باید مجوز ماد ۲۳ قانون الحاق (۲) برای آن اخذ شود.

در جدول شماره ۲۰ لایحه بودجه ۱۴۰۰برای ۲۵۴ طرح سرجمع ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده که تعداد ۱۸ طرح آن مربوط به فارس است و به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی جویم لارستان نیز از جمله این ۱۸ طرح است.

جدول شماره ۱۹ لایحه بودجه ۱۴۰۰  شامل طرح‌های دارای مجوز کمیسیون ماده ۲۳ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم (۲) است در این جدول برای ۴۱ طرح سرجمع ۵۰ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده که ۹ طرح آن مربوط به فارس است و به گفته نورزوی احداث بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی خنج  نیز در این جدول آمده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین