جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

افتتاح پاسگاه انتظامی روستای “کاریان” لارستان

با حضور فرمانده انتظامی استان  فارس و جمعی از مسئولان شهرستان لارستان، پاسگاه انتظامی کاریان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اول فاس،…

با حضور فرمانده انتظامی استان  فارس و جمعی از مسئولان شهرستان لارستان، پاسگاه انتظامی کاریان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اول فاس، سردار “رهام بخش حبیبی” در آیین افتتاح این پاسگاه انتظامی، طی سخنانی گفت: در راستای مطالبات مردم این منطقه و ارتقاء بیش از پیش امنیت، مجوز ساخت این پاسگاه انتظامی اخذ و پس از انجام اقدامات لازم مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: اعتماد مردم به پلیس مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است و با تعامل و همکاری مردم و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی امنیت و مهم تر از ان احساس امنیت در جامعه محقق می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس کلانتری ها و پاسگاه ها را مرکز ثقل خدمات رسانی به مردم دانست و گفت: کارکنان نیروی انتظامی با تمام وجود در راستای خدمت به مردم و افزایش احساس امنیت در جامعه تلاش می کنند.

در پایان این مراسم ، توسط فرمانده انتظامی استان فارس از خانواده شهید سرباز وظیفه مصطفی رحیمی و همچنین تعدادی از خیران امنیت ساز با اهدا لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

شایان ذکر است، پاسگاه انتظامی کاریان با زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع، زیربنای ۳۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین