جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

امکان ثبت‌نام غیرحضوری داوطلبین شورای اسلامی شهر در لارستان فراهم شد

داوطلبین شوراهای اسلامی شهر در لارستان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و از طریق دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها…

داوطلبین شوراهای اسلامی شهر در لارستان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و از طریق دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها ثبت نام کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در حاشیه بازدید از محل ثبت نام داوطلبین، واقع در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری و درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان در سخنانی با بیان اینکه فرمانداری ویژه لارستان آمادگی ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها را دارد، گفت: ثبت نام از داوطلبین شوراهای اسلامی شهرها از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ۹۹ از ساعت ۸ صبح به مدت یک هفته انجام می شود.

وی با اشاره به اقدامات و تمهیدات فرمانداری برای ثبت نام از داوطلبان گفت: ظرفیت های خوبی برای تسهیلات در امر ثبت نام کاندیداها فراهم شده و آمادگی کامل داریم از داوطلبین ششمین دوره از انتخابات شورای با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی ثبت نام به عمل آوریم.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به تمهیدات این دوره از انتخابات برای ثبت نام از داوطلبان گفت: براساس تبصره ۳ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، را ارائه کنند.

حسنی افزود: به همین منظور داوطلبان انتخابات شوراها می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به نشانی الکترونیکی (WWW.ADLIRAN.IR) نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام و هنگام ثبت‌نام ارائه کنند.

فرماندار ویژه لارستان به در پیش بودن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی یادآور شد: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها، تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه امسال به‌مدت هفت روز ادامه دارد.

معاون استاندار فارس اظهار داشت: همچنین ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین‌ماه سال آینده آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به‌مدت هفت روز انجام می‌شود.

وی ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر)، دفاتر پیشخوان دولت و از طریق کافی نت ها و در ادامه دریافت کد رهگیری و یا ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) را چهار روش ثبت نام اعلام کرد.

حسنی این را هم تاکید کرد: داوطلبینی که بصورت غیر حضوری از طریق یکی از ۳ روش اعلام شده، ثبت نام می کنند، پس از دریافت کد رهگیری و تایید نهایی ثبت نام از طریق ارسال پیامک از سوی ستاد انتخابات شهرستان به داوطلب، دیگر نیازی به حضور وی به داخل فرمانداری ندارد.

معاون استاندار فارس به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: داوطلبان حتی المقدور حتما از طریق سامانه های معرفی شده و غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دهند، تا امکان رعایت پروتکل های بهداشتی در محل های مذکور میسر گردد

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین