چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

شرکت 243 دانش‌آموز مقطع متوسطه لارستان در المپیادهای علمی

۲۴۳ دانش‌آموز مقطع متوسطه لارستانی در المپیادهای علمی شرکت کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، مرحله اول المپیادهای علمی با حضور ۲۴۳…

۲۴۳ دانش‌آموز مقطع متوسطه لارستانی در المپیادهای علمی شرکت کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، مرحله اول المپیادهای علمی با حضور ۲۴۳ نفر از دانش آموزان متوسطه دوم لارستان در رشته های ادبی، ریاضی، زیست شناسی، سلولهای بنیادی و پزشکی بازشناختی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، جغرافیا، اقتصاد و مدیریت، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن مرکز آموزشی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی (تیزهوشان)در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.

این آزمون ها از روز جمعه پانزدهم اسفند ماه آغاز شده بود و رئیس، معاون آموزش متوسطه و کارشناسان بازرسی و امتحانات نیز از روند برگزاری بازدید نمودند.

تشکیل کلاس های المپیاد از ابتدای سال، تهیه منابع المپیاد های علمی توسط مدیران مدارس،تشویق و ترغیب بیشتر از جانب مدیران و دبیران جهت شرکت بیشتر دانش آموزان در المپیاد های علمی از جمله خواسته های دانش آموزان از این مسوولان بود.

شایان ذکر است هرساله آزمون المپیاد در بهمن ماه برگزار و اواخر اسفند اعلام نتیجه میشد اما امسال بدلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد و انتظار میرود نتایج در اواخر فروردین۱۴۰۰ اعلام شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین