شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اقدام به موقع مأمور پلیس مانع وقوع یک حادثه ناگوار در لار شد

اقدام به موقع و فداکارانه یک مأمور نیروی انتظامی در  لارستان مانع از بروز آتش سوزی منزل شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ داود امجدی فرمانده…

اقدام به موقع و فداکارانه یک مأمور نیروی انتظامی در  لارستان مانع از بروز آتش سوزی منزل شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی  لارستان در خصوص این موضوع اظهار کرد: یکی از مأموران انتظامی این فرماندهی که به مرخصی ساعتی اعزام شده بود، پس از مشاهده یک کودک در خیابان که با حالتی آشفته و سراسیمه در حال دویدن بوده است، متوجه می‌شود که منزلشان آتش گرفته و هیچ کس هم در آن جا حضور ندارد.

او ادامه داد: این مأمور پلیس، بلافاصله به همراه کودک به محل آتش سوزی مراجعه و با توجه به بسته شدن در‌های ورودی به سرعت از دیوار بالا می‌رود و شیر گاز خانه را قطع می‌کند. وی افزود: با سرعت عمل این مامور نیروی انتظامی، آتش که در بخشی از منزل شعله ور شده بوده است، خاموش و مهار شده و از بروز اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری به عمل می‌آید.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام فداکارانه و سرعت عمل بالای این مأمور وظیفه شناس، تأکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با داشتن روحیه ایثار و از خود گذشتگی در موقعیت‌های مختلف، در مسیر خدمت رسانی به مردم سر از پا نمی‌شناسند.

عکس: آرشیو

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اقدام به موقع مأمور پلیس مانع وقوع یک حادثه ناگوار در لار شد”

  1. ناشناس گفت:

    از منظر دیگه نگاه کنیم، اگه خونه آتیش گرفته بود و یک رهگذر غیر پلیس رد می شد و از دیوار بالا می‌رفت و بعد نیروی انتظامی او را میدید باز عم از او تقدیر میکرد یا به جرم دزدی دستگیر می کرد؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین