شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جوان لارستانی، رئیس کمیته سامبو ورزش های رزمی لارستان شد

معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: «سید محمدحسن دانش لاری» به عنوان رئیس کمیته سامبو هیئت انجمن های ورزش های رزمی این شهرستان منصوب شد. به گزارش میلادلارستان به…

معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: «سید محمدحسن دانش لاری» به عنوان رئیس کمیته سامبو هیئت انجمن های ورزش های رزمی این شهرستان منصوب شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: یونس مهربان، رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی لارستان در حکمی، سیدمحمد حسن دانش لاری را به عنوان رئیس کمیته سامبو این هیئت منصوب کرد.

وی افزود:سید محمدحسن دانش لاری دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و رئیس هیئت جودو لارستان و از مربیان دفاع شخصی این شهرستان است که دان یک کمربند سیاه فدراسیون جودو را دارد.

معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، ادامه داد: ورزش سامبو، تلفیقی از کشتی آزاد و هنرهای رزمی است که در حین مسابقه اگر قفل مفصلی انجام شود که حریف تسلیم شود مسابقه به نفع اجرا کننده فن پایان می یابد در غیر این صورت فردی که امتیاز بیشتری را در پایان زمان مسابقه کسب کند برنده بازی خواهد بود.

س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جوان لارستانی، رئیس کمیته سامبو ورزش های رزمی لارستان شد”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    تبریک به سید عزیز

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین