جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

۱۶۸ نفر درلارستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها ثبت نام کردند+آمار

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از نهایی شدن ثبت نام ۱۶۸ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از نهایی شدن ثبت نام ۱۶۸ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: ۱۶۸ نفر در لارستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، ثبت نام کردند، که ۱۵۱ نفر از ثبت نام کنندگان را مردان (۹۰ درصد) و ۱۷ نفر را بانوان (۱۰درصد) تشکیل می دهند.

وی همچنین با اشاره به ترکیب تحصیلی داوطلبین خاطرنشان کرد: ۹۲ نفر از داوطلبان دارای مدرک کارشناسی، ۴۸ نفر کارشناسی ارشد، ۴ نفر دکترا ، ۳ نفر حوزوی، ۱۳ نفر فوق دیپلم، ۵ نفر دیپلم و ۳ نفر هم زیر دیپلم هستند.

فرماندار ویژه لارستان درباره سن داوطلبان هم گفت: از این میزان ۱۱ نفر زیر ۳۰ سال، ۳۲ نفر بین ۳۰ تا ۳۵سال، ۴۱ نفر بین ۳۶ تا ۴۰ سال، ۳۳ نفر بین ۴۱ تا ۴۵ سال، ۱۶ نفر بین ۴۶ تا ۵۰ سال، ۱۳ نفر بین ۵۱ تا ۵۵ سال، ۱۲ نفر بین ۵۶ تا ۶۰ سال و ۱۰ نفر بین ۶۱ تا ۶۵ سال را تشکیل می دهد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان لارستان ادامه داد: ۱۴۵ نفر از داوطلبین شیعه و ۲۳ نفر سنی هستند، که ۳۸ نفر سابقه حضور قبلی در شوراها را دارند و ۱۷ نفر نیز از سوابق ایثارگری برخوردارند.

حسنی در ادامه در خصوص شغل داوطلبین هم گفت: ۵۷ نفر آزاد، ۲۰ نفر بازنشسته، ۱۹ نفر فرهنگی، ۴۳ نفر کارمند، ۲ نفر پزشک، ۳ نفر وکیل، ۴ نفر استاد دانشگاه، ۱ نفر روحانی و ۲۰ نفر سایر مشاغل داشته اند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه ۱۱۳ نفر بصورت حضوری در فرمانداری ویژه لارستان و ۵۵ نفر بصورت غیر حضوری برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای منطقه لارستان ثبت نام کرده اند؛ تصریح کرد: از بین این ثبت نام کنندگان، جوان ترین داوطلب با ۲۶ سال سن از شهر دهکویه و مسن ترین داوطلب ۶۵ سال سن از شهر بیرم است.

فرماندار ویژه لارستان در پایان آمار داوطلبین را به تفکیک شهرها به شرح زیر بیان کرد:

شهر لار: ۶۰ نفر که از این تعداد، ۵۰ مرد و ۱۰ زن هستند.

شهر خور: ۱۴ نفر که از این تعداد، ۱۲ مرد و ۲ زن هستند.

شهر لطیفی: ۱۵ نفر که همگی مرد هستند.

شهر دهکویه: ۲۱ نفر که از این تعداد، ۲۰ مرد و ۱ زن هستند.

شهر جویم: ۱۹ نفر که از این تعداد، ۱۷ مرد و ۲ زن هستند.

شهر بیرم: ۱۲ نفر که از این تعداد، ۱۱ مرد و ۱ زن هستند.

شهر بنارویه: ۱۳ نفر که از این تعداد، ۱۲ مرد و ۱ زن هستند.

شهر عماد شهر: ۱۴ نفر که همگی مرد هستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین