جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای طرح ده گردشی در روستاهای بخش صحرای باغ لارستان

رئیس اداره دامپزشکی لارستان گفت: طرح ده گردشی در روستاهای بخش صحرای باغ لارستان در تاریخ ۱۷فروردین ماه ۱۴۰۰ به مرحله ی اجرا در آمد. به گزارش میلاد لارستان به…

رئیس اداره دامپزشکی لارستان گفت: طرح ده گردشی در روستاهای بخش صحرای باغ لارستان در تاریخ ۱۷فروردین ماه ۱۴۰۰ به مرحله ی اجرا در آمد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی لارستان دکتر سروش اسدی اظهار داشت: به منظور پایش و مراقبت از بیماری های دامی  در جمعیت دامی، اکیپ کارشناسی اداره دامپزشکی لارستان اقدام به اجرای طرح ده گردشی در روستاهای بخش صحرای باغ کرده است.

وی افزود: این طرح که با هماهنگی دهیاران این بخش انجام شد، با ویزیت رایگان دامهای روستاهای “چاه ریگی و کردشیر” به کار خود در این بخش پایان داد.

رئیس اداره دامپزشکی لارستان با اشاره به بروز خشکسالی و فقر شدید مراتع و چراگاه های این بخش، اقدام به توصیه های بهداشتی و دامپزشکی به دامداران روستایی، در راستای حمایت از قشر دامدار صورت گرفته است، تصریح کرد: خدمات رایگان دامپزشکی در قالب طرح های واکسیناسیون دامها بر علیه بیماری های مهم و استراتژیک همانند سال‌های گذشته در تمامی روستاهای لارستان توسط اکیپ واکسیناسیون اداره دامپزشکی لارستان، در سال ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد.

اسدی اضافه کرد: در روزهای آتی طرح ده گردشی در بخشهای درز و سایبان، جویم و بنارویه ،همچنین بخش بیرم ادامه خواهد داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین