جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پرداخت بیش از 800 میلیارد ریال تسهیلات مسکن توسط بنیاد مسکن لارستان

مدیر بنیاد مسکن لارستان وی همچنین از ثبت نام و تشکیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن جهت ۲ هزار و ۵۵۴  نفر که یک هزار و ۱۷۷ نفر افتتاح حساب…

مدیر بنیاد مسکن لارستان وی همچنین از ثبت نام و تشکیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن جهت ۲ هزار و ۵۵۴  نفر که یک هزار و ۱۷۷ نفر افتتاح حساب کرده اند خبر داد و گفت:  تاکنون مبلغ ۶۳٫۶ میلیارد تومان آورده متقاضیان واریز شده است .

 امیر برومند در مصاحبه با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه بنیاد مسكن انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسكن محرومان ومتولی توسعه و عمران روستاهای كشور و ساخت واحدهای مسكونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشكیل گردیده است، گفت: بنیاد  با تاکید بر آرمان های نظام اسلامی و امام راحل در جهت رفع محرومیت و تامین مسکن نیازمندان در شهرستان لارستان گام های ارزنده برداشته است.

 وی از پرداخت بیش  از ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات طرح ویژه بهسازی –حوادث- مسکن محرومین و تعمیری ،معیشتی و بلاعوض به تعداد ۱۵۰۰ فقره بصورت ضمانت زنجیره ای در لارستان خبر داد.

برومند افزود: پرداخت ۷۸۵ فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ريال به مبلغ کل  ۴۰۰میلیارد ريال ، پرداخت ۲۵۸ فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن با سقف فردی ۴۰۰ میلیون ريال به مبلغ کل ۱۰۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ، پرداخت ۴۵۰ فقره تسهیلات حوادث به همراه بلاعوض ۵۰ و ۲۵۰ و ۲۹۰ میلیون ريالی احداثی ، تعمیری، معیشتی در سال گذشته پیگیری شده است .

مدیر بنیاد مسکن لارستان ادامه داد: ۳۴۰ فقره تسهیلات و بلاعوض مسکن محرومین با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ريال تسهیلات و ۳۰۰ میلیون ريال بلاعوض به مبلغ کل: ۲۷۲ میلیارد ريال و  ۱۰۰  فقره تسهیلات بلاعوض دومعلولی تحت پوشش سازمان بهزیستی ، اقشار کم درآمد ، طلاب ، ایتام و … نیز در سال گذشته پرداخت شده است .

برومند همچنین از پرداخت ۸۹۰ فقره تسهیلات بلاعوض محرومین، حوادث احداثی،معیشتی،تعمیری، دومعلولی، اقشار کم درآمد، ایتام، تفاهم نامه سه جانبه و طلاب به مبلغ کل ۲۰۰ میلیارد  ريال در این لارستان خبر داد و گفت: ساخت پروژه ۸۸ واحدي لارستان  در زميني به مساحت ۱۴ هزار و ۳۸۶ مترمربع وسعت، مشتمل بر ۲۱ بلوک که ۱۹ بلوک آن ۴ واحدی و ۲ بلوک ۶ واحدی می باشد با زیربنای ۹۶۲۴ مترمربع و ۹۶۰۰ مترمربع خیابان و فضای سبز و پارکینگ با هزینه تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن در سال گذشته است .

وی همچنین از ثبت نام و تشکیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن جهت ۲ هزار و ۵۵۴  نفر که یک هزار و ۱۷۷ نفر افتتاح حساب کرده اند خبر داد و گفت:  تاکنون مبلغ ۶۳٫۶ میلیارد تومان آورده متقاضیان واریز شده است .

به گفته برومند ، شروع به کار پروژه ۱۶۹ واحدی طرح اقدام ملی مسکن لار با تعداد ۱۲۰۹ استعلام صدور پروانه ساخت روستایی با نظارت ناظرین فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و با متراژ کل  ۱۱۸ هزار و ۳۵۰ مترمربع و صدور ۵۲۲ فقره کارت بیمه نامه ساختمانی دریافت کنندگان تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از دیگر کارکردهای بنیاد است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان همچنین از واگذاری ۹۱۰ قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و واجد شرایط در روستاها اشاره کرد و گفت: تملک ۶۰ هکتار اراضی ملی در روستاها و شهرها  و صدور ۶۶۰ جلد سند مالکیت اماکن روستایی و شهری با همکاری ادارات ثبت اسناد لارستان-جویم و بیرم  و همچنین اجرای طرح های بهسازی روستایی شامل تک لبه – کانیو  – زیرسازی و دیوار حائل جهت ۱۸ روستا از محل اعتبارات ارزش افزوده، سیل و ملی با جمع کل اعتبار۳۵ میلیارد ريال و بازنگری و تهیه طرح هادی جهت ۱۲ روستای لارستان در سال گذشته دنبال شده است.

خبرنگار: سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین