پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تداوم باد و باران در مناطق جنوب فارس تا روز سه شنبه

مدیرکل هواشناسی استان فارس درخصوص فعالیت سامانه بارش‌های رگباری و وزش باد شدید موقت هشدار داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد قطره سامانی…

مدیرکل هواشناسی استان فارس درخصوص فعالیت سامانه بارش‌های رگباری و وزش باد شدید موقت هشدار داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد قطره سامانی گفت: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی فارس، فعالیت سامانه بارش‌های رگباری، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال بارش تگرگ موجب ایجاد سطح زرد در استان خواهد شد.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت در مناطق شمال شرق و جنوب شرق فارس افزایش ابر پیش بینی می‌شود و تا پایان روز سه شنبه ادامه دارد.
مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: برای فردا بارش‌های رگباری، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال بارش تگرگ در مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق استان دور از انتظار نیست.

قطره سامانی گفت: برای روز دوشنبه و سه شنبه افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از بعد از ظهر در سطح استان بویژه مناطق شمالی، شرقی،جنوب شرقی و مرکز استان پیش بینی می شود.

وی اعلام کرد: با فعالیت این سامانه رگبار و رعد و برق موقت بهاری همراه با وزش باد شدید موقت، احتمال تگرگ، جاری شدن روان آب در مسیل ها، طاعقه و برق گرفتگی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تاکید کرد: با توجه به نوع فعالیت این سامانه، احتمال آبگرفتگی معابر، برخورد صاعقه و خطر برق گرفتگی پیش بینی می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین