پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

استاندار فارس: استان فارس پیشتاز تزریق واکسن در کشور است

استاندار فارس با بیان اینکه تاکنون ۸۵ هزار نفر در استان فارس مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، جایگاه نخست این استان در سطح کشور در این زمینه…

استاندار فارس با بیان اینکه تاکنون ۸۵ هزار نفر در استان فارس مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، جایگاه نخست این استان در سطح کشور در این زمینه را یادآور شد و گفت: ۱۲ هزار نفر در این استان، مرحله دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس،  رحیمی  با بیان اینکه استان فارس پیشتاز تزریق واکسن در کشور است افزود: بیشترین تعداد واکسن تزریق شده در شهرهای کشور مربوط به شیراز است. استاندار فارس گفت : استان فارس در تزریق واکسن کرونا پیشتاز است و واکسیناسیون با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه دارد.

رحیمی با اشاره به اینکه واکسیناسیون در همه نقاط فارس با اولویت اول کادر درمان و بیماران خاص شروع شد، اظهار کرد: در حال حاضر تزریق واکسن به افراد مسن بالای ۸۰ سال نیز آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۵ هزار نفر در استان فارس دوز اول واکسینه شده‌اند که از این تعداد ۱۲ هزار نفر دوز دوم را نیز دریافت کرده اند. استاندار فارس با تاکید بر اینکه تزریق واکسن در استان فارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، یادآور شد: در هر شهرستان یک مرکز واکسیناسیون جهت تزریق واکسن به پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین