چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

فیلم: شرکت لارستانی پاذیر الکتریک را بهتر بشناسید!! (لارستانی کالای لارستانی بخر)

مدیر فنی شرکت پازیر الکتریک لارستان با اشاره به تولیدات این شرکت صنعتی گفت: شرکت پازیر الکتریک واقع در شهرک صنعتی لار و با ١۵ نفر نیروی مشغول به کار…

مدیر فنی شرکت پازیر الکتریک لارستان با اشاره به تولیدات این شرکت صنعتی گفت: شرکت پازیر الکتریک واقع در شهرک صنعتی لار و با ١۵ نفر نیروی مشغول به کار در این واحد می باشد. لامپ‌های حبابی و هالوژنی و همچنین پنل LED که با طرح‌ها و نمونه‌های متنوع در این شرکت تولید می‌گردد.

به گزارش میلاد لارستان، در راستای حرکت تحسین‌برانگیز مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری لارستان در معرفی شرکت‌ها و کارخانه‌های فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لارستان به شعار «لارستانی، کالای لارستانی بخر»، در نخستین کلیپ تولید شده به سراغ شرکت پاذیر الکتریک تولید کننده لامپ‌های کم‌مصرف رفته است.

در این خصوص فریبرز فرج‌پور با بیان اینکه همه محصولات این شرکت دارای دو سال گارانتی می باشد، افزود: در این شرکت به طور ماهیانه بیش از ١۵ هزار محصول تولید می‌شود و در کلان‌شهرهایی همچون تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان، قم و بندرعباس بازار فروش و یا دارای نمایندگی هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ایجاد جهش در تولید ملی نیاز به همکاری مشترک دست‌اندرکاران اجرایی و کارآفرینان این عرصه دارد. می‌بایستی عوامل متعددی که در این موضوع مهم نقش کلیدی دارند، در کنار هم جمع شوند تا این کشتی بزرگ را که سهم مهمی در اشتغال‌زایی کشور دارد به سر منزل مقصود برسانند.

مدیر فنی شرکت پازیر الکتریک لارستان در انتها خاطر نشان کرد: از مسئولین محترم اجرایی در نهادهای گوناگون انتظار داریم تا کارآفرینان را در حرکت دادن چرخ‌های اقتصاد و اشتغال‌زایی همراهی نمایند و اقدامات عملی در این خصوص ارائه دهند.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “فیلم: شرکت لارستانی پاذیر الکتریک را بهتر بشناسید!! (لارستانی کالای لارستانی بخر)”

  1. بیننده گفت:

    کسی مجبورتون نکرده کلیپ بسازیدا، کلیپ آهنگ که نیست این همه صدای موزیک بالا هست، اصلا احدی اونو دیده و تصمیم به پخش گرفتین؟ صدای کسی که صحبت میکنه کاملا ضعیف است و به زحمت می شود فهمید چه می گوید ، میکروفن دکوری نمی زدید بهتر بود

  2. ناشناس گفت:

    خوب لار کجا می فروشید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین