جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پدر 2 شهید لاری آسمانی شد

  حاج غلامحسین فانی پدر شهیدان “عبدالصمد و یوسف” فانی دارفانی را وداع گفت. به گزارش میلاد لارستان؛ حاج غلامحسین فانی پدر شهیدان عبدالصمد و یوسف فانی به فرزندان شهیدش…

 

حاج غلامحسین فانی پدر شهیدان “عبدالصمد و یوسف” فانی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ حاج غلامحسین فانی پدر شهیدان عبدالصمد و یوسف فانی به فرزندان شهیدش پیوست.

یوسف در سال ۱۳۴۹ در شهر لار به دنیا آمد و تحصیلات دوره ابتدایی را در دبستان عطایی سپری کرد و وارد مدرسه راهنمایی امیرکبیر شد.

وی علاقه فراوانی به امام(ره) داشت چرا که در ماه رمضان سال ۵۷ خانواده هنگام زیارت نجف اشرف امام(ره) را از نزدیک دیده بود و پشت سر امام نماز خوانده بود.

اکثر اوقات که امام(ره) در تلویزیون سخنرانی می فرمودند، تمام سخنان ایشان را گوش می داد و می گفت هر فردی برای خود سالی خود باید به سخنان امام گوش دهد و عمل نماید.

پس از اتمام دوره راهنمایی در هنرستان ابوذر غفاری شهر لار مشغول به تحصیل گردید در دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۶۳ هنگامی که از طرف هنرستان به اردوی آموزش نظامی اعزام شد به همراه دیگر دوستانش لباس رزم پوشید و در این آموزش استتار هنگام پراکنده شدن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد شد و به شهادت رسید.

عبدالصمد یا رضا که فرزند سوم خانواده بود به دلیل شغل پدر در کویت به دنیا آمد و پس از بازگشت به ایران در دبستان ابتدایی مشغول به تحصیل شد و دوران تحصیلات راهنمایی خود را در مدرسه امیرکبیر گذراند وی نیز همچون یوسف در سفر به عتبات عالیات عراق افتخار دیدار امام و بوسه زدن به دستان بنیانگذار انقلاب اسلامی را به دست آورده بود. عبدالصمد پس از فراگیری آموزشی بر بسیج جلال آذر ماه ۶۰ برای تکمیل دوره آموزشی به کازرون اعزام و سپس به جبهه های حق علیه باطل شتافت.

عبدالصمد فانی در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در جبهه فکه طی عملیات بیت المقدس پس از تصرف اولین خاکریز دشمن براثر اصابت ترکش به جمع دیگر شهدا پیوست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین