شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تعیین تیم‌های برتر نخستین دوره مسابقه تفسیر جزء یک قرآن کریم

با تعیین تیم‌های برتر، نخستین دوره مسابقات تفسیر جزء یک قرآن کریم به کار خود پایان داد. به گزارش میلاد لارستان، نخستین دوره مسابقه لیگ تفسیر جزء یک قرآن کریم…

با تعیین تیم‌های برتر، نخستین دوره مسابقات تفسیر جزء یک قرآن کریم به کار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان، نخستین دوره مسابقه لیگ تفسیر جزء یک قرآن کریم با عنوان «مدبران نور» به میزبانی پایگاه مقاومت شهید مرادزاده شهر لار و در محل مسجد امام علی(ع) کوی گاله برگزار شد.

این مسابقات با بهره‌گیری از کتاب تفسیر حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی در چهار آیتم سوالات تستی، ترجمه آیات، تفسیر و همچنین پیام آیه‌ها برگزار شد.

در اجرای این برنامه معنوی که از ابزارهای فنی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استفاده شده بود، موجب پویایی و جذابیت برنامه و ترسیم نمایی از استودیو تلویزیونی شده بود.

در این دوره از مسابقات،  ۱۰ تیم از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شامل تیم‌های شهید حسن‌نژاد، ولیعصر(عج) براک، شهید دواری، شهید خوشه‌چین الف و ب، شهید شاکری، شهید روئینا، شهید امیدوار بائن و یاران امام(ره) در قالب تیم‌های ۳ نفره شرکت داشتند.

نخستین دوره تفسیر جزء یک قرآن کریم که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده بود، در شب ۲۹ ماه مبارک رمضان مصادف با شب عید سعید فطر با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در دیدار پایانی این مسابقات تیم شهید مرادزاده توانست با نتیجه ۳۹ بر ۳۳ مقابل پایگاه شهید روئینا به برتری دست یابد و به عنوان تیم قهرمان معرفی شود.

داوری این مسابقات بر عهده اساتید برجسته قرآن کریم حجت‌الاسلام‌والمسلمین تکبیری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمن و دکتر زارع بود.

مراسم اختتامیه و تجلیل از تیم‌های برتر این مسابقات طی روزهای آینده با حضور مدیران و فعالان فرهنگی و قرآنی لارستان برگزار خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تعیین تیم‌های برتر نخستین دوره مسابقه تفسیر جزء یک قرآن کریم”

  1. حمید گفت:

    احسنت بر شما بسیجیان قرآنی
    به امید اجرای مداوم مراحل بعدی و حضور عموم بسیجیان در این مسابقات

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین