جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

معرفی کانون فرهنگی تربیتی عدالت لارستان در برنامه کشوری” شاد”

مدیر کانون فرهنگی تربیتی عدالت لارستان از انتخاب این کانون به عنوان یکی از کانون های برتر کشوری در برنامه شاد وزارت اموزش و پرورش خبر داد. نازیلا قنادی در…

مدیر کانون فرهنگی تربیتی عدالت لارستان از انتخاب این کانون به عنوان یکی از کانون های برتر کشوری در برنامه شاد وزارت اموزش و پرورش خبر داد.

نازیلا قنادی در گفتگو با میلادلارستان در این خصوص با بیان اینکه حدود ۳ سال است مدیریت این مرکز را به عهده دارد اظهار داشت:‌ در ابتدای حضور بنده در این مرکز یک دبیرستان ۶ کلاسه تحویل اینجانب شد که اساسا ساختار یک کانون فرهنگی نیز در آن وجود نداشت.

وی با اذعان به این نکته که حساب مالی کانون نیز تا آن زمان صفر بوده افزود:با توکل بر خدا و همکاری مدیریت آموزش و پرورش لارستان و فعالیت همکاران هنرمند نقاشی فضا و کارگاه های آموزشی در دستور کار قرار گرفته و به منظور صرفه جویی در هزینه ها ابتدا وسایل دور ریختنی به عنوان تزئینات مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر کانون عدالت لارستان اظهار داشت: در ادامه با کمک برخی خیرین کاشت گل های آپارتمانی و نیز ایجاد باغ پرندگان در محیط کانون به منظور فراهم ساختن محیطی شاداب برای هنرجویان در دستور کار قرار گرفت.

قنادی با بیان اینکه در روزهای قبل از شیوع کرونا در کانون عدالت لارستان حدود ۴۰ کارگاه مختلف از جمله نجوم،‌سفال با چرخ صنعتی و دستی،‌ خیاطی مجهز به امکانات مورد نیاز،‌کارگاه ورزشی و ۱۰ انجمن در رده های سنی مختلف در حال فعالیت بوده اند اظهار داشت: برگزاری جُنگ نوجوانان،‌ جُنگ نونهالان پیش دبستانی به نام سنجاقک ها و جُنگ رنگین کمان نوجوانی برای مقطع متوسطه اول و دوم با جدول زمان بندی مشخص ازدیگر اقداماتی بود که در راستای تقویت بنیه علمی و اجتماعی دانش آموزان برگزار گردیده است.

وی در ادامه سخنان خود به امکانات این مرکز نیز گریزی زده و اظهار داشت: اتاق قصه،‌ کتابخانه با ۲۳۷۰ جلد کتاب،‌سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۲۰ نفر،‌نمایشگاه دائمی از دستاوردهای کارگاهی و نمازخانه از دیگر امکانات تجهیزانی کانون عدالت لارستان می باشد.

این فعال فرهنگی با اذعان به این نکته که رمز موفقیت کانون عدالت در وهله اول توکل بر خدا و مدیریت و برنامه ریزی دقیق و خلاقانه،‌ همکاری صمیمانه مدیریت آموزش و پرورش لارستان،‌حضور مربیان مجرب و هنرمند و نیز استفاده از توانمندی های دانش آموزان و حضور حداکثری در تمامی جشنواره ها می باشد افزود:‌ با تلاش و کوشش صورت گرفته مقام های مهم استانی و کشوری نیز توسط کانون عدالت لارستان کسب شده که معرفی این کانون به عنوان یکی از کانون های برتر کشور در برنامه شاد وزارت آموزش و پرورش خود گواهی بر این مدعاست.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “معرفی کانون فرهنگی تربیتی عدالت لارستان در برنامه کشوری” شاد””

  1. ناشناس گفت:

    خداقوت.احسنت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین