جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

عملیات روکش آسفالت محورگراش- اوز آغاز شد

از  عملیات روکش آسفالت محور گراش – اوز  با هدف افزایش بهبود وضعیت تردد خودروها و ارتقای ضریب ایمنی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

از  عملیات روکش آسفالت محور گراش – اوز  با هدف افزایش بهبود وضعیت تردد خودروها و ارتقای ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس حسن شبانی اظهار داشت : بدلیل فرسودگی ناشی از از عوامل طبیعی و جاده ای ، محورها در معرض خرابی قرار می گیرد و به همین دلیل می بایست اقدامات وسیعی در جهت حفظ و نگهداری از آن به طور مداوم صورت گیرد تا ضریب ایمنی جهت تردد خودروها حفظ و افزایش یابد .

وی افزود : با تلاش همکاران در مجموعه و تامین اعتبارات لازم هم اکنون روکش آسفالت در محور گراش – اوز به طول ١٤ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال آغاز گردیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اينكه شروع این عملیات در راستای ایمن سازی تردد و کاهش تصادفات جاده ای بوده، افزود : نگهداری و حفاظت از راههای ارتباطی در تمام فصول بدون وقفه انجام می شود تا بهره مندی مردم شریف منطقه از راه مناسب و تسهیل در رفت و آمد میسر شود.

شبانی همچنین از صبر وشکیبایی مردم شهرستان های گراش و اوز و دیگر مردم شریف منطقه به پاس همکاری در طول مدت فرآیند عملیات روکش آسفالت در اين محور، تشکر و قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین