پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح چندین طرح عمرانی بهداشت و درمان در لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم، معاون درمان وزارت بهداشت، رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین؛ چند طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری افزون بر…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم، معاون درمان وزارت بهداشت، رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین؛ چند طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال در بیمارستان حضرت امام رضا علیه السلام لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مسئولین ابتدا بخش جدید اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) لارستان را با زیربنای ۹۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط وزارت بهداشت و خیر آقای حاج حسن راستی ساخته شده، افتتاح کردند.

مسئولین در ادامه بخش بزرگ زنان و picu با زیربنای ۹۷۳ متر مربع با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال بصورت مشارکتی توسط دولت و خیر حاج غلامرضا رضویان از بنیاد نیک اندشان هاشمی لارستان احداث و تجهیز شده است.

در ادامه بخش ICU کرونا بیمارستان امام رضا (ع) هم به بهره برداری رسید.

این طرح نیز با زیربنای ۷۲۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال بصورت مشارکتی توسط دولت و خیرین احداث و تجهیز شده است.

با بهره برداری این طرح ها ۵۰ تخت، به تخت های فعال بیمارستان امام رضا (ع) لارستان اضافه شد.

مدعوین در ادامه ۹ واحد پانسیون پزشکان را در محل بیمارستان امام رضا علیه السلام با زیربنای ۹۳۴ مترمربع که با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال با همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی احداث و توسط دولت تجهیز شده را به بهره برداری رساندند.

دکتر جان بابایی در ادامه از کلینیک در حال ساخت تخصصی و فوق تخصص قلب و عروق و گسترش اتاق‌های عمل حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بیمارستان نیز بازدید کرد. این طرح بزرگ که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد، با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بنیاد نیک اندیشان هاشمی بیمارستان ساخته شده که در ادامه توسط دولت تجهیز می شود.

مسئولین در پایان از مرکز درمان تخصصی حضرت امام حسن مجتبی(ع) شهر لار که توسط زنده یاد حاج محمد علی صالح پور احداث شده است، هم بازدید کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین