چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ارتقای H index مقالات دانشجویی علوم پزشکی لارستان در ماه اخیر میلادی

 سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: شاخص H کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده مجددا با روندی صعودی همراه بوده و به عدد ۴ در ماه May سال…

 سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: شاخص H کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده مجددا با روندی صعودی همراه بوده و به عدد ۴ در ماه May سال ۲۰۲۱ ارتقاء یافت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دلام تصریح کرد: شاخص H، شاخصی عددی است که می‌کوشد بهره‌وری و تأثیرگذاری علمی دانشمندان را به صورت کمی نمایش دهد. این شاخص با در نظر گرفتن تعداد مقالات پر استناد افراد و تعداد دفعات استناد شدن آن مقالات توسط دیگران محاسبه می‌شود.

دلام با بیان اینکه از این شاخص می‌توان برای تأثیرگذاری علمی گروهی از دانشمندان نیز بهره برد افزود: تاکنون کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان، ۱۳ مقاله پژوهشی در نمایه های ISI، PubMed و Scopus به چاپ رسانیده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ارتقای H index مقالات دانشجویی علوم پزشکی لارستان در ماه اخیر میلادی”

  1. مدینه صابری گفت:

    آفرین بر شما.تبریک بر این موفقیت علمی و موفقیت کارکردی این دانشگاه/به امید توفیقات روزافزون علمی -پژوهشی و کاردکردی برای داشنگاه علوم پزشکی لارستان بزرگ

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین