پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

کسب رتبه نخست فرهنگی لارستانی در جشنواره کشور پرسش مهر ریاست جمهوری

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در تشریح اسامی فرهنگیان منتخب استان فارس در طرح پرسش مهر ریاست جمهوری از کسب رتبه اول فرهنگی لارستانی شیما چهره آزاد در رشته…

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در تشریح اسامی فرهنگیان منتخب استان فارس در طرح پرسش مهر ریاست جمهوری از کسب رتبه اول فرهنگی لارستانی شیما چهره آزاد در رشته نقاشی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرهاد اسماعیلی گفت: در بخش دانش‌آموزی، فارس با کسب ۳ رتبه اول، ۱۱ رتبه دوم و ۱۲ رتبه سوم و فرهنگیان استان نیز با کسب ۴ رتبه اول، ۲ رتبه دوم و ۳ رتبه سوم موفق به کسب مقام برتر کشوری شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس طرح پرسش مهر ریاست جمهوری را نشانه‌ای از نقش و جایگاه دانش‌آموزان، معلمان و مربیان برای ساختن آینده ایران و همچنین بهترین امکان برای توسعه فرهنگی و نهادینه کردن آداب، اخلاق و فضائل انسانی و مهارت‌های ارتباطی و حرفه‌ای در نسل آینده‌ساز ایران اسلامی دانست.

وی اظهار داشت: هرساله رئیس جمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید شعاری را به عنوان پرسش مهر ریاست جمهوری انتخاب می‌کند که امسال سوال پرسش مهر ۲۱ را این گونه مطرح کرد. ” فرزندانم؛ برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم؟ “

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: پس از طرح این پرسش در پانزدهم شهریور ماه ۹۹، دانش‌آموزان و معلمان پاسخ‌های خود را در قالب آثار هنری در ۱۵ رشته و گرایش مختلف در بخش‌های آفرینش‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنر‌های نمایشی و هنر‌های تجسمی، به دبیرخانه این مسابقات در نواحی و شهرستان‌های استان فارس ارسال کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در تشریح اسامی فرهنگیان منتخب استان فارس در این جشنواره کشوری به کسب رتبه اول فرهنگی لارستانی شیما چهره آزاد در رشته نقاشی اشاره کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین