پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

یک لارستانی مقام دوم پرسش مهر رئیس جمهور را کسب کرد

 دبیر اجرایی شانزدهمین دوره مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری در اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: این استان برای دومین سال پیاپی حائز رتبه نخست در کنگره ملی پرسش…

 دبیر اجرایی شانزدهمین دوره مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری در اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: این استان برای دومین سال پیاپی حائز رتبه نخست در کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایرنا و  اداره اطلاع ر سانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سعید رضا کامرانی افزود: مسابقه پرسش مهر ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در رشته های مقاله پژوهشی، وبلاگ، فیلم کوتاه، طراحی، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، نمایشنامه نویسی، سرود همگانی، تصویر سازی، داستان کوتاه و پوستر برگزار شد.

عضو شورای تربیتی آموزش و پرورش فارس افزود: امید عسلی دانش آموز ناحیه یک شیراز در این مسابقه ملی مقام اول سخنوری را به دست آورد. وی ادامه داد: علیرضا کریم پور از فرهنگیان شاغل در ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز در رشته نقاشی خط مقام نخست را کسب کرد، امیرپژمان از شهرستان استهبان نیز رتبه اول را در رشته خط نسخ به دست آورد و مجتبی دهقانی از شهرستان خرامه در رشته شعر در کشور اول شد.

وی ادامه داد: سیما سلیمان پور از منطقه ششده و قره بلاغ فسا مقام دوم کشور در رشته خط نسخ، ناز آریا وصال از شهرستان لارستان مقام دوم در رشته داستان نویسی، یوسف زارعی از شهرستان مُهر مقام دوم داستان کوتاه، آمنه داوطلب از شهرستان نی ریز مقام سوم نمایشنامه نویسی و حسین نوروزی از شهرستان سروستان مقام سوم شعر پرسش مهر ۱۶ ریاست جمهوری را از آن خود کردند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین