سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هوا از این گرم تر نمی شود/احتمال بارندگی با توجه وجود رطوبت در هوا

رئیس اداره هواشناسی لارستان با بیان اینکه هوا از این گرم تر نمی شود، گفت: احتمال بارندگی با توجه به رطوبت در هوا وجود دارد. یوسف عباسی در گفتگو با خبرنگار میلاد…

رئیس اداره هواشناسی لارستان با بیان اینکه هوا از این گرم تر نمی شود، گفت: احتمال بارندگی با توجه به رطوبت در هوا وجود دارد.

یوسف عباسی در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان علت بروز گرمای زودرس در سال ۱۴۰۰ را بارندگی کم دانست و اظهار داشت: گرمای هوا طی روزهای اخیر در گرم ترین ساعت دمای ۴۶٫۴ درجه را ثبت کرده است.

وی درخصوص میزان افزایش دمای هوا امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: در خردادماه سال گذشته فقط یک مورد دمای بالای ۴۶٫۲ ثبت شد اما امسال در ۱۶ روز ابتدایی ماه خرداد ۵ مورد دمای هوای بالای ۴۶ درجه ثبت شده است.

رئیس اداره هواشناسی لارستان با بیان اینکه با توجه به شرجی بودن هوا، دمای هوای لارستان از ۴۶ درجه تجاوز نمی کند، تصریح کرد: بارندگی موسمی احتمالا در تیرماه رخ خواهد داد و احتمال اینکه بارندگی در ماه خرداد رخ دهد نیز با توجه به رطوبت بالای هوا امکان دارد.

عباسی اضافه کرد: با توجه به کاهش چشمگیر بارندگی و بروز پدیده خشکسالی، به هموطنان توصیه می شود در حد امکان در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین