شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

احتكار 44 دستگاه خودرو در حياط منزل در لارستان

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: كارآگاهان پليس آگاهي لارستان موفق شدند ۴۴ دستگاه انواع خودرو احتكار شده از یک منزل مسكوني كشف كنند. به گزارش میلاد لارستان، سردار يوسف ملك‌زاده…

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: كارآگاهان پليس آگاهي لارستان موفق شدند ۴۴ دستگاه انواع خودرو احتكار شده از یک منزل مسكوني كشف كنند.

به گزارش میلاد لارستان، سردار يوسف ملك‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: مأموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي لارستان از اخباري مبني بر نگهداري و احتكار خودرو در حياط يك منزل مسكوني واقع در يكي از محله‌هاي اين شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند، ۱۶ دستگاه پژو پارس، ۱۰ دستگاه پژو ۴۰۵، ۶ دستگاه دنا، ۴ دستگاه پژو ۲۰۷، ۳ دستگاه وانت نيسان و ۵ دستگاه ساينا، هايما، سمند، جك و تيبا كه فاقد مدارك ورودي و خروجي و احتكار شده بود، كشف كنند.

جانشين فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در اين خصوص ۲ نفر مالك خودروها به مراجع قضائي معرفي شدند، تصريح كرد: پيشگيري از جرایم نيازمند عزم همگاني است و از شهروندان درخواست مي‌شود هرگونه موارد مشكوك را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین