جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فراخوان حوزه های علمیه لارستان از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات 1400

جامعه روحانیت لارستان، حوزه علمیه علی بن ابی طالب(ع)لارستان، مرکز رسیدگی به امور مساجد لارستان و حوزه علمیه زهرای اطهر(س) لارستان با صدور پیام مشترکی همه آحاد مردم را جهت…

جامعه روحانیت لارستان، حوزه علمیه علی بن ابی طالب(ع)لارستان، مرکز رسیدگی به امور مساجد لارستان و حوزه علمیه زهرای اطهر(س) لارستان با صدور پیام مشترکی همه آحاد مردم را جهت شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ فراخوانند.

به گزارش میلاد لارستان؛ جامعه روحانیت لارستان، حوزه علمیه علی بن ابی طالب(ع)لارستان، مرکز رسیدگی به امور مساجد لارستان و حوزه علمیه زهرای اطهر(س) لارستان با صدور پیام مشترکی همه آحاد مردم را جهت شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ فراخوانند. در بخشی از این پیام آمده است:

مردم شریف، انقلابی، زمان شناس و پرافتخار لارستان؛ در آستانه حماسه دیگری در کشور و لارستان عزیز قرار داریم. انتخابات ریاست جمهوری و شورای های شهر و روستا، حاکمیت بر سرنوشت امروز و فردای خویش است.

انتخابات، با همه فراز و فرودها و قوّت و ضعف هایش، تنها راه بهروزی ملت و نماد بی بدیل مشارکت است.

جامعه روحانیت و حوزه های علمیه لارستان از همه شهروندان بصیر و انقلابی دعوت و درخواست می کند در این مقطع حساس، با حضور گسترده و تاریخی در پای صندوق های اخذ رأی، بار دیگر، بصیرت و آگاهی ملی و انقلابی خود را به اثبات رسانند.

ان شاءالله با رأی بالا و قاطع شما به کاندیدایی اصلح و همراهی پس از تشکیل دولت قوی، شاهد ایرانی توانا، پیشرو و امن و شهروندانی عزتمند و برخوردار باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین