شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

مدیر آبفا لارستان خواستار اجرای خط دوم آبرسانی از سد سلمان فارسی به لارستان شد

مدیر امور آبفا لارستان طی دیداری با امام جمعه لارستان به بحث در خصوص مسائل آبرسانی به شهروندان و لزوم مدیریت مصرف آب پرداخت. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیر امور آبفا لارستان طی دیداری با امام جمعه لارستان به بحث در خصوص مسائل آبرسانی به شهروندان و لزوم مدیریت مصرف آب پرداخت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس عبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا شهرستان لارستان با حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم امام جمعه لارستان دیدار و در خصوص وضعیت آبرسانی و لزوم صرفه جویی و مصرف بهینه ی آب به بحث و گفتگو نشستند.

در این دیدار میر پور به بیان وضعیت منابع آب، راهکارهای مدیریت مصرف و شیوه های بهبود روند آبرسانی شهری و روستایی پرداخت و با تشریح وضعیت منابع آب استان و کم آبی ناشی از خشکسالی های سنوات اخیر اظهار داشت: بی تردید در کنار مدیریت مصرف و تقاضا ، صرفه جویی در مصرف آب نیز از مهمترین مؤلفه های برون رفت از بحران کم آبی است.

میرپور افزود: باید به سمتی برویم تا عناصر مورد نظر در سیاست های وزارت نیرو مبنی بر مدیریت مصرف آب و اصل سازگاری با کم آبی محقق شود و این امر جز با بسترسازی فرهنگی و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب تحقق نخواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تریبون نماز جمعه و نماز جماعات مساجد را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در جامعه عنوان و خواستار اهتمام ائمه ی جمعه و جماعات در اشاعه ی فرهنگ صرفه جویی در میان نمازگزاران از طریق این تریبون شد.

این مسئول در پایان سخنان خود خواستار پیگیری امام جمعه لارستان به منظور اجرای خط دوم آبرسانی به لارستان از سد سلمان فارسی شد.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لارستان طی بیاناتی ضمن ابراز رضایت از اقدامات فرهنگی شرکت آبفا فارس و امور آبفا لارستان در مورد نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، این امر را یک وظیفه شرعی و از تاکیدات شریعت عنوان کرو و اظهار داشت: در شریعت مقدس اسلام صرفه جویی به عنوان یک اخلاق پسندیده که در زندگی اجتماعی مردم بسیار حائز اهمیت می باشد مورد تاکید قرار گرفته است.

امام جمعه شهر لار افزود: ما نیز در زمینه ی ترویج فرهنگ صرفه جویی با شرکت آبفا فارس و امور آبفا شهرستان لارستان همسو و همگامیم و در این خصوص از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم نمود.

وی در بخش دیگری از بیانات خود در خصوص ادامه ی روند ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در میان نمازگزاران قول مساعد داد .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین